B
E U R S V E R S L A G
S
E C O N D
S
K I N
N R
2 2 0 1 5
30
“De eerste beursdagen in de Fashion Dôme waren een enorm succes”, zo luidt
de conclusie van René. “Het gehele team is ontzettend blij met de keuze om
plaats te nemen in Fashion Dôme. De merken die in dit gebouw aanwezig zijn,
sluiten goed op elkaar aan. Door de goede samenwerking hebben wij een etage
kunnen creëren waar iedere klant zich thuis voelt.”
Na het sluiten van het Bodyfashion Center in Amersfoort besloot een aantal
ondernemers en agenten/vertegenwoordigers om de krachten te bundelen
en in de Fashion Dôme een nieuwe start te maken, op een informele manier.
“Uit het afgelopen seizoen blijkt dat het merkenaanbod elkaar goed com-
plementeert waardoor veel detaillisten een groot gedeelte van hun inkopen
hier kunnen afronden. We merken dat de ondernemer meer zin krijgt om
te ondernemen en door deze constructie geven we de detaillist rust”, aldus
René Mulder van René Mulder Agenturen.
Fashion Dôme
geeft detaillist rust