Previous Page  3 / 56 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 56 Next Page
Page Background

C

O L O F O N

E N

D

E

V

I S I E

S

E C O N D

S

K I N

N R

3 2 0 1 5 3

Vakinformatie voor de totale

Lingerie- en Badmodebranche

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen

Tel.:

+31 (0)24 3246146

Fax:

+31 (0)24 3246144

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.second-skin.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

De Mey Micheline

Eekhoutdriesstraat 67

9041 OOSTAKKER (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Redactie:

Jos Kennis

j.kennis@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Gerdo van de Peppel (verkoopleider)

g.peppel@gpmedia.nl

Mirjam Voots (media-adviseur)

m.voots@gpmedia.nl

Tarieven op internet:

www.gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en uit-

gevoerd conform de Regelingen voor

het Advertentiewezen, gedeponeerd

ter griffie van de Arrondissementsrecht-

banken en bij de Kamers van Koop-

handel.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl

of via

info@gpmedia.nl

Per jaar in Nederland

42,-

Per jaar in Europa

51,-

Losse verkoop

10,50

Het abonnement kan elk gewenst

moment ingaan.

Vormgeving:

Studio Intensive

Telefoon: +31 (0)24 3246140

info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Druk:

Geers Offset (België)

ISSN:

1872-9363

© Copyright 2015

Niets uit deze uitgave mag worden

verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt

door middel van druk, fotokopie, micro-

film of welke andere wijze dan ook,

zonder voorafgaande toestemming van

de uitgever.

Second Skin besteedt de grootst moge-

lijke aandacht aan de juistheid van de

informatie die in het vaktijdschrift wordt

opgenomen. Fouten zijn echter niet

volledig uit te sluiten. De uitgever en

de auteurs zijn dan ook op geen enkele

wijze verantwoordelijk voor schade,

van welke aard ook, die is ontstaan als

gevolg van handelingen en/of beslis-

singen die gebaseerd zijn op de bedoel-

de informatie.

De zomer staat bij menigeen in het teken van vakantie. Ver weg of juist in eigen

land, in de zomerperiode is er ieder jaar dat moment om tot rust te komen, het werk

te laten voor wat het is en er even tussenuit te gaan. De lingeriebranche staat echter

verre van stil. Bij ons bleven de persberichten over nieuwe collecties de afgelopen tijd

binnenstromen, want volgend jaar wil iedereen er op het strand of in de slaapkamer

natuurlijk net zo trendy uitzien als deze zomer.

Een paar zaken die we bij veel fabrikanten terug zien komen is het feit dat er een

duidelijk onderscheid is tussen de basiscollectie en de meer ‘fashionable’ items

die daarop een aanvulling vormen. Ook in het interview met de eigenaren van Syl

Design, dat in deze editie te lezen is, komt dit terug.

Zie het als een belegde boterham: de basiscollectie is dan het brood en de extra items

het beleg. De basiscollectie is van fundamenteel belang omdat deze vaak voor wel

tachtig procent van de omzet zorgt, maar deze omzet is alleen haalbaar als er ook

bijzondere items in de rekken hangen. Zonder eyecatchers trekt de collectie geen

aandacht; droog brood vindt niemand lekker.

Dit sluit aan bij een andere trend van de laatste tijd. Door het grote aanbod van pro-

ducten, zowel basis als bijzonder, wordt lingerie steeds minder als geheel verkocht.

Steeds vaker willen consumenten zelf combinaties bij elkaar zoeken en fabrikanten

spelen hierop in. Alles kan gecombineerd worden en veel swimwearcollecties omvat-

ten perfect bijpassende tunieks, bandeaus, strandjurkjes, tassen en accessoires. Dat is

nog eens een dik belegde boterham!

Met deze overdaad aan prachtige artikelen van veel verschillende merken is er voor

ieder wat wils. Daardoor is het natuurlijk lastig om goed het overzicht te behouden.

Gelukkig komt het beursseizoen er weer aan, met verschillende beurzen in binnen- en

buitenland. In deze uitgave van Second Skin kijken we hierop vooruit en het spreekt

natuurlijk vanzelf dat wij u van de nieuwste ontwikkelingen op de hoogte houden.

Zowel op

second-skin.biz

, op social media en in de volgende uitgave van dit vaktijd-

schrift. Ook zal de nieuwe hoofdredacteur van Second Skin zich in die uitgave aan

u voorstellen.

Veel leesplezier en een mooie zomer toegewenst!

Redactie Second Skin

De Visie

“Zonder eyecatchers trekt een collectie geen

aandacht; droog brood vindt niemand lekker”

Jo s Ken n i s