Previous Page  4 / 56 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 56 Next Page
Page Background

I

N H O U D

S

E C O N D

S

K I N

N R

3 2 0 1 5

4

P. 10 Interview Sylvia Lammers en Henrie de Nijs, Syl Design

In 1997 richtte Sylvia Lammers haar eigen lingeriemerk SYL op, dat zich richt op vrouwen die op zoek zijn naar goed passende en tegelijkertijd modieuze lingerie in de

grotere cup- en omvangsmaten. De producten van Syl Design zijn inmiddels via meer dan honderd lingeriespeciaalzaken in Nederland, België en Duitsland te koop.

Syl Design produceert op een eerlijke en kwalitatief hoogwaardige manier door alle materialen in Europa in te kopen en ook de daadwerkelijke productie vindt plaats in

Europa. Second Skin sprak met Sylvia en haar man en mede-eigenaar Henrie over de lingeriemarkt voor grotere maten, alsmede over de geschiedenis én toekomst van

Syl Design.

51

P. 51 Aubade: piraten op de Cariben

Voor de lente/zomercollectie van 2016 heeft Aubade het zeil gehesen en koers gezet naar de Cariben. Veel

inspiratie voor de lingerie en badmode van Aubade komt namelijk van deze zonnige eilandengroep. Ook ele-

menten uit het piratenleven bleken een inspirerend thema voor het ontwerpteam van Aubade.

P. 18 Cyell: Afrikaanse invloeden In deze editie van Second Skin is er veel ruimte voor badmode. Eén van de merken waarvan we de nieuwe beach- en swimwearcollectie graag in de spotlights plaatsen is Cyell. De collectie kenmerkt zich door de vele Afrikaanse invloeden, van tribal prints tot originele houten en goudkleurige details. 18 10 P. 24 Event: Opening Hanro Store Eind mei gaf lingerie- en nachtmode- merk Hanro een presentatie in het Waldorf Astoria Hotel te Amsterdam wegens de opening van de eerste Hanro Store in Nederland. Aan bod kwamen onder meer de indrukwek- kende geschiedenis van het merk en de meest succesvolle producten uit diverse collecties. Het event werd afgesloten met de presentatie van de nieuwe lin- gerie- en daywearcollectie. Second Skin sprak na afloop met Managing Director Stephan Hohman over de missie van Hanro, de toekomstplannen en het suc- ces van het merk: “Iedereen die voor Hanro werkt, houdt van het merk en de producten.”