Previous Page  5 / 56 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 5 / 56 Next Page
Page Background

I

N H O U D

S E C O N D S K I N N R 3 2 0 1 5 5 P. 28 Coverstory: Collectiepresentatie Wacoal in Amsterdam De ‘oohs!’ en ‘aahs!’ waren niet van de lucht tijdens de fashionshow die Wacoal op 29 juni in het centrum van Amsterdam hield. Het was ‘full house’ in het sfeervolle Tobacco Theater (op steenworp afstand van De Dam) en de gasten genoten zichtbaar van lekkere hapjes en drankjes, muzikale optredens, acrobatiek en natuurlijk de uitgebreide catwalkpresentatie van de Wacoal- merken Fantasie, Freya, Elomi, Huit8, Goddess en b.tempt’d by Wacoal. De lente/zomercollecties van deze merken zijn een goed voorbeeld van de ambitieuze doelstellingen die Wacoal voor de komende jaren nastreeft, zo verduidelijkte Hans Hornemann (General Manager Wacoal EMEA) in zijn openingsspeech. P. 40 LingaDore richt zich op nieuwe doelgroepen LingaDore kwam voor deze editie met veel nieuws. Natuurlijk is er de introductie van de collectie badmode voor 2016. Hierbij zijn er niet alleen bikini’s en bad- pakken voor vrouwen, maar ook beachwear voor meisjes en mannen. Belangrijk nieuws wat betreft de lingeriecollectie is de komst van de UNI-FIT balconette- beha, die een aanvulling is op de bestseller van LingaDore: de UNI-FIT T-shirt beha. P. 52 Speciaalzaak in beeld: XL Lingerie Al meer dan twintig jaar biedt XL Lingerie, gevestigd in winkelcentrum Kronenburg te Arnhem, een uitgebreid assortiment aan lingerie, bad- en nacht- mode voor de grotere maten. In een interview vertelt drijvende kracht Sheron van Maanen-Oosterhof over hoe het begon, de onzekerheid bij consumenten met een maatje meer, het team en het succes van XL Lingerie. “Wat we regel- matig horen is dat de mensen onze persoonlijke benadering waarderen. Het doel en tevens ons motto is: behandel de ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden.” 40 52 28