Previous Page  3 / 36 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 3 / 36 Next Page
Page Background

3

second

skin

Interview: Marjon Wemerman

p.10

Marjon Wemerman is voor velen hèt gezicht van Anita Nederland. Al veertien jaar

werkt ze voor het van origine Zuid-Duitse bedrijf. Ze kan als geen ander spreken

over het merk en de diversiteit van de collecties. Daarnaast praten we over de

veranderingen in de lingeriewereld en in haar functie. “Ik wil het niet teveel over

mezelf hebben hoor”, zegt de altijd vriendelijke Marjon bij aanvang. “Het gaat om

Anita, dat is het allerbelangrijkste.” Gaandeweg komen we toch het één en ander

te weten. Niet zo gek natuurlijk als je zo verknocht bent aan het merk.

Betoverende Bruiden

p.17

Op de trouwdag ziet iedere bruid er natuurlijk op haar best uit. Alles klopt van

top tot teen. Onder de mooie bruidsjurk wordt een prachtig lingeriesetje gedragen.

Dit kan echte bruidslingerie zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet! In deze editie

van Second Skin vindt u naast collectie nieuws ook een uitgebreide fotoshoot van

enkele prachtige lingerie-merken als Di Lorenzo, Lou Paris, LingaDore, Aubade,

Pretty Wild en Wolford.

Interview: Joyce van Hal

p. 27

Joyce van Hal heeft sinds een aantal jaren Joyce van Hal Agenturen opgericht. Haar

portfolio begon ooit met een ‘grote maten’-merk, maar is inmiddels uitgebreid met

andere merken. Joyce vertelt: “Na wat wisselingen in mijn portfolio denk ik nu

een zeer solide basis te hebben. Ik heb zeer krachtige merken met een prachtige

uitstraling en grote naamsbekendheid.” De redactie van Second Skin spreekt met

Joyce over haar portfolio en toekomstvisie.

Juridisch Advies

p. 28

Uw vak als lingeriespecialist(e) bestaat lang niet alleen uit de verkoop van prach-

tige lingerie en het geven van passend advies. U bent meer en meer ondernemer

en daar komen allerlei zaken bij kijken zoals verzekeringen, personeelsbeleid,

marketing, winkelinrichting en ga zo maar door. Er is volop beweging en verande-

ring op deze gebieden en wij houden u hiervan graag op de hoogte. Samen met

advocaten Erik Jansen en Said Samiha van Poelmann van den Broek Advocaten –

partner in arbeidszaken – brengt Second Skin u het laatste nieuws op het gebied

van arbeidsrecht.

Vakinformatie voor de totale

Lingerie- en Badmodebranche

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen

Tel.:

(+31) (0)24 3246146

Fax:

(+31) (0)24 3246144

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.second-skin.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

De Mey Micheline

Eekhoutdriesstraat 67

9041 OOSTAKKER (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Redactie:

Esther Vervaet (hoofdredacteur)

e.vervaet@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Gerdo van de Peppel (verkoopleider)

g.peppel@gpmedia.nl

Mirjam Voots (media-adviseur)

m.voots@gpmedia.nl

Tarieven op internet:

www.gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en uit-

gevoerd conform de Regelingen voor

het Advertentiewezen, gedeponeerd ter

griffie van de Arrondissementsrecht-

banken en bij de Kamers van Koop-

handel.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl

of via

info@gpmedia.nl

Per jaar in Nederland

42,-

Per jaar in Europa

51,-

Losse verkoop

10,50

Het abonnement kan elk gewenst

moment ingaan.

Vormgeving:

Studio Intensive

Telefoon: (+31) (0)24 3246140

info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Druk:

Geers Offset (België)

ISSN:

1872-9363

© Copyright 2014

Niets uit deze uitgave mag worden

verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt

door middel van druk, fotokopie, micro-

film of welke andere wijze dan ook,

zonder voorafgaande toestemming van

de uitgever.

Second Skin besteedt de grootst moge-

lijke aandacht aan de juistheid van de

informatie die in het vaktijdschrift wordt

opgenomen. Fouten zijn echter niet

volledig uit te sluiten. De uitgever en

de auteurs zijn dan ook op geen enkele

wijze verantwoordelijk voor schade,

van welke aard ook, die is ontstaan als

gevolg van handelingen en/of beslis-

singen die gebaseerd zijn op de bedoel-

de informatie.

second skin

C O L O F O N

Inhoud Second Skin nr. 6, 2014

DE VISIE

Tijdens het samenstellen van deze laatste editie van het jaar, bracht ik een bezoek aan het Bodyfashion Trade Center in

Amersfoort. Daar had ik een afspraak met Marjon Wemerman van Anita voor een interview. Tot onze verbazing was het

pand zo goed als leeg en op sommige plaatsen was de elektriciteit zelfs al afgesloten. Dit is het teken dat er veranderin-

gen voor de deur staan en daar is ‘onze’ bodyfashionbranche wel degelijk klaar voor! Ik kijk er nu al naar uit om een

bezoek te brengen aan The Cube en het aangrenzende Fashion Dôme om alle merken en hun vers ingerichte brandstores

te bekijken.

Hoe staat het eigenlijk met uw winkel? Verandert u regelmatig van winkelinrichting

of concept? Het is duidelijk dat er de afgelopen jaren veel veranderingen hebben

plaatsgevonden, maar heeft u de winkel hierop aangepast? Buro Beerbaum start in het

nieuwe jaar met een nieuwe rubriek in Second Skin. In elke editie deelt het bureau

de ins en outs op het gebied van winkelpresentatie en -beleving. Benieuwd hoe u

kunt blijven opvallen en welke tools u kunt inzetten om passanten te laten stoppen?

Dan biedt een gratis storecheck wellicht goed advies! Meer informatie hierover vindt

u op pagina 12.

Ik wens u alvast hele fijne feestdagen en een goede decemberverkoop toe, en voor

nu: veel leesplezier!

Esther Vervaet

Hoofdredacteur

e.vervaet@gpmedia.nl