Previous Page  8 / 36 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 8 / 36 Next Page
Page Background

second skin

8

Snoop begon tijdens zijn tournee met schilderen als een soort van meditatie.

Op lange termijn werd het een vreedzaam ritueel. Het leidde tot een natuurlijke

progressie in zijn creativiteit: “Al vele jaren wilde ik schilderen. Ik heb altijd de

ambacht op de achtergrond gevolgd. Een schilderij maakt bepaalde emoties in

mij los die ik met muziek of acteren nog niet eerder heb leren kennen”, aldus

Snoop Dogg. “De samenwerking met Happy Socks verloopt zeer natuurlijk. Het

merk zag wat ik deed en gaf me draagvlak voor mijn artistieke talenten.

“Na een reeks van samenwerkingen op hoog niveau, heeft Happy Socks nu

de mogelijkheid om op een geheel nieuwe manier samen te werken met de

iconische Snoop Dogg.” Samenwerken met kunstenaars maakt het merk Happy

Socks naar eigen zeggen compleet. “Het helpt ons om pioniers te blijven van

design-sokken. Iedereen is creatief op een eigen manier, iedereen raakt geïn-

spireerd en vindt een manier om zichzelf te onderscheiden van de rest. We

kunnen stellen dat creativiteit ons helpt om gelukkig te zijn. Onze eigen inspi-

ratie en creativiteit is net zo bijzonder als onze persoonlijkheid”, aldus Mikael

Söderlindh, CEO Happy Socks.

“Snoop Dogg is een levende legende en het was fantastisch om deel uit te

maken van zijn nieuwe baan als kunstenaar. Hij heeft velen geïnspireerd met

zijn muziek en het is ongelooflijk interessant om te zien hoe zijn kunst de

wereld beïnvloedt”, vertelt Viktor Tell, Creative Director van Happy Socks.

Voor aanvullende informatie: Snizamo,

Tel. +31 (0)79 3200465,

www.happysocks.com

Het zal niemand de afgelopen weken ontgaan zijn, Happy Socks presenteert

de nieuwe campagne: ‘The Art of Inspiration’ in samenwerking met artiest

Snoop Dogg. Happy Socks is trots om hun nieuwe samenwerking aan te kon-

digen. Deze bijzondere combinatie draagt de naam ‘The Art of Inspiration’ en

is op 1 november onthuld. De bijbehorende campagne is een nieuw platform

voor Snoop Dogg om zijn creativiteit en passie voor kunst te laten zien.

Happy Socks x Snoop Dogg

D

R O P

I T

L I K E

I T

S

H O T

S O C K S

Pluto on the Moon brengt je met

de nieuwe spring/summer-collectie

dichtbij de natuur. De modellen

‘Cubra’ en ‘Bonita’ zijn de perfecte

jurkjes om met blote voeten door

een Agave-tuin te lopen. ‘Cactus’,

‘Salud’, ‘Ocean’ en ‘Gauncho’ laten

je het liefste verblijven in een rus-

tieke retraite met uitzicht op de

oceaan.

Bent u geïnteresseerd en wilt u meer

informatie over Pluto on the Moon?

Neem dan contact op via onder-

staande gegevens:

Pluto on the Moon, Silvie Elsermans

Tel. +32 (0)475 747243

www.plutoonthemoon.com

Of het nu om homewear, sleepwear of beachwear gaat, Pluto on the Moon

draait om een relaxt leven, lekker ronddwalen en volop genieten. De spring/

summer-collectie van Pluto on the Moon zet deze levenswijze voort. De negen

verschillende designs laten je wegdromen naar wilde woestijnen, ingeklemd

tussen hoge paarse bergen. Duizenden mijlen ver zie je enkel de wilde oceaan...

W

E G D R O M E N

M E T

P

L U T O

O N

T H E

M

O O N

Salud, Ocean en Gancho

Laat je meevoeren door de natuur