Previous Page  4 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 68 Next Page
Page Background

I

N H O U D

D

E

J

U W E L I E R

N R

6 2 0 1 6

4

P. 10 INTERVIEW BOLD LABELS

Bold Labels heeft een innige samenwerking met Orfac om de eigen merken bij u onder de aandacht te brengen. Hoe die constructie eruit ziet en wat de plannen

verder van Bold Labels zijn vertellen Paul van den Berg en Ashwin Blauw ons in een uitgebreid interview.

P. 22 TW STEEL TW Steel is al jarenlang onlosmakelijk verbonden met de racewereld en in het bijzonder met Tim en Tom Coronel. Een twee-eenheid die niet weg te denken is én die dit jaar het tienjarig jubileum viert. Om dat te vieren organiseerde TW Steel een race-event voor de pers en toonde daar en passant ook nog even de nieuwste modellen die samen met de gebroeders Coronel zijn ontworpen. 10 16

P. 16 COVERSTORY CLUSE

Waar stopt het succesverhaal van CLUSE? Binnen no time is CLUSE een horlogemerk met een enorme schare

fans en de juweliersbranche heeft inmiddels ook kennisgemaakt met CLUSE.

P. 25 BRUNO SÖHNLE Het Duitse horlogemerk Bruno Söhnle uit Glashütte heeft sinds kort zelf de zogenaamde touwtjes in handen geno- men wat betreft de distributie van het merk in Nederland. Zodoende is Tony Veldhuis aangesteld als verantwoor- delijke voor Bruno Söhnle voor de Nederlandse markt en wij spraken met hem. 22