Previous Page  60 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 60 / 68 Next Page
Page Background

NA HET SUCCES VAN DE HAIR FASHION NIGHT IN FRANKRIJK HEEFT

ORGANISATOR L’ORÉAL PROFESSIONNEL AANGEKONDIGD DAT HET

EVENEMENT VANAF 2016 JAARLIJKS WERELDWIJD PLAATSVINDT.

TIENDUIZENDEN SALONS IN 25 LANDEN ZULLEN HIERMEE HUN KLAN-

TEN INSPIREREN EN EEN NIEUWE LOOK AANBIEDEN. OP 31 MEI, 1

EN 2 JUNI IS NEDERLAND AAN DE BEURT. VOOR DE SALONS IS DIT

EEN IDEALE GELEGENHEID OM ZICHZELF IN DE SPOTLIGHT TE ZETTEN.

De Hair Fashion Night is hét moment om het netwerk van de L‘Oréal

Professionnel-salons wereldwijd te versterken en het imago van het kappersvak

te voorzien van een moderne, modieuze twist. Maar ondernemerschap, exper-

tise, talent en passie van de kappers staan centraal.

EVENT

Tijdens de Hair Fashion Nights krijgen de klanten van de deelnemende salons

een gratis complete haarbelevenis aangeboden, bestaande uit een professionele

diagnose, advies en een stylingsessie. Daarnaast bestaat de avond vooral uit

een onvergetelijke ervaring op het gebied van haar, fashion en glamour met bij-

voorbeeld muziek, selfies en hairfies, en het bieden van een backstage-gevoel.

IT-LOOKS

In de hoofdrol staan de tien IT-looks: dé tien looks van het seizoen die met

behulp van tien bijbehorende producten van L’Oréal Professionnel gecreëerd

kunnen worden. Dit zijn de bunny tail, flave, top knot, double bun, curly en

short bob, pigtail braid, 60’s babe, French hair en ultra sleek.

BUZZ

De Hair Fashion Nights staan of vallen natuurlijk met het enthousiasme van

de deelnemende kappers, maar L’Oréal Professionnel zorgt verder voor alle

tools om van het evenement een succes te maken. Zo is het bedrijf bezig

met een krachtig media-offensief om rond de Hair Fashion Night een

sprankelende ‘buzz’ te creëren. Dit helpt deelnemende salons

uiteraard weer bij het werven van nieuwe klanten.

APP

Een belangrijk onderdeel van dit event is dat de kapperswereld

zich van zijn modernste, hipste en meest vernieuwende kant kan

laten zien. Kappers zelf kunnen demonstreren dat zij trendy en

connected zijn met de Style My Hair app van L’Oréal Professionnel.

Dit is een virtuele make-over tool waarmee klanten inspiratie opdoen

en de nieuwste looks kunnen proberen op een selfie. Vervolgens gaan

ze naar de dichtstbijzijnde L’Oréal Professionnel-salon om daar hun

haardroom werkelijkheid te laten worden.

Meer informatie:

www.lorealprofessionnel.nl

HAIR FASHION NIGHT VAN

L’Oréal Professionnel

GAAT WERELDWIJD

E

V E N E M E N T

D

E

K

A P P E R

N R

2 2 0 1 6

60