Previous Page  4 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 52 Next Page
Page Background

P. 10 Interview Michel Kiela

In 1939 werd Kiela Metaalwarenfabriek opgericht door Jan Hendrik Kiela. Nu, ruim vijfenzeventig jaar later, telt het bedrijf uit Driebruggen honderd medewerkers,

wordt het salonmeubilair geëxporteerd naar vijfenvijftig landen wereldwijd en beschikt het bedrijf over een meubelshowroom van in totaal 950 vierkante meter.

Productiebedrijf Kiela en de verkooporganisatie Inline BV worden tegenwoordig geleid door de kleinkinderen van Jan Hendrik Kiela. Eén van hen is Michel Kiela,

die in een uitgebreid interview ingaat op de nieuwste ontwikkelingen binnen het bedrijf, vertelt over de aantrekkende markt van saloninrichtingen en de specifieke

manier waarop Inline actief is met totaalinrichting.

P. 13 De wereld van black hair onthuld

Mensen met kroes- en krulhaar (in al zijn verscheidenheid) spenderen bijna twee keer zoveel aan hun kapsel

dan de ‘doorsnee’ klant. Ook heeft bijna dertig procent van de Nederlandse bevolking niet-westers haar en dat

percentage neemt alleen maar toe. Desondanks is de wereld van black hair ondoorzichtig en voor velen onbe-

kend. Om hier iets aan te doen schreven Sandra Sprott en Janice Deul het ‘Little Black Hair Book’. Een aanrader!

P. 7 Introductie Exthand-scharen Nieuw in Nederland zijn de Exthand-kappersscharen, die er heel anders uitzien dan u gewend bent. Juist door dit bijzondere design worden lichamelijk klachten voorkomen. 7 10 P. 20 + 21 Merkprofiel: Di Biase Hair Om een goed beeld te krijgen van het Italiaanse extensionmerk Di Biase Hair hield vaktijdschrift De Kapper een dub- belinterview met CEO Nello Di Biase en Herman Hodes (commercieel manager voor Great Hair Extensions in Nederland en Duitsland). Zij benadrukken dat Di Biase Hair bij uitstek geschikt is voor salons die behandelingen met Rémy- extensions willen aanbieden aan een brede groep klanten.

Foto: Martika de Sanders

13

I

N H O U D

D

E

K

A P P E R

N R

5 2 0 1 5

4