Previous Page  5 / 124 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 5 / 124 Next Page
Page Background

D

e

O

p t i c i e n

n r

1 2 0 1 7

I

n h o u d

5

P. 51 MATTHIJS VAN SCHIJNDEL INTRODUCEERT EXCLUSIEF IN NEDERLAND HELLY HANSEN & RÖST TITANIUM EYEWEAR Beide Scandinavische merken worden tijdens de Hall Of Frames geïntrodu- ceerd door Matthijs van Schijndel, ook bekend als oud-accountmanager van Luxottica. Het ondernemen was voor hem altijd al een droom en daarom besloot hij in 2016 voor zichzelf te beginnen binnen de optiek. Inmiddels heeft hij naast een mooi portfolio, ook de dagelijkse leiding over Norwegian Eyewear BV waar de merken Helly Hansen en Röst onder vallen. P. 84 ØRGREEN BRENGT LICHT EN KLEUR NAAR BEURZEN 2017 Meestal lanceert het Deense Ørgreen op de grote optiekbeurzen opzienbaren

-

de campagnes en 2017 is in dat opzicht geen uitzondering. Op de vakbeurs OPTI in München (28-30 januari) is Ørgreen aanwezig met een campagne die draait om licht en kleur. Speciaal voor de Nederlanders zal al het moois uit Kopenhagen ook op 5 en 6 februari te zien zijn op de Hall of Frames, bij de stand van importeur Optical Supply Nederland. P. 100 SPEX IN THE CITY Gijs van Leeuwen besloot na jarenlange ervaring in de optiek (Specsavers, Rodenstock en Polaroid) een eigen winkelconcept te lanceren in Alphen aan de Rijn, genaamd Spex in the City. Het resultaat is een unieke winkel waarbij een ketenachtige sfeer samen komt met een persoonlijk gestileerde winkel. Gijs Speelt hiermee in op de veranderende retailomgeving en liet zich daarbij onder andere adviseren door interieurarchitect Jos Baijens en Francis Peters van de Top Vision Group. Wij spreken de drie in de gloednieuwe winkel Spex in the City in hartje centrum. 84 51