D
e
O
p t i c i e n
n r
1 2 0 1 7
6
P
r o d u c t n i e u w s
ENOT AMSTERDAM BESTAAT PRECIES EEN EEUW EN VIERT DAT FEIT
UITBUNDIG MET DE INTRODUCTIE VAN EEN STOER NIEUW MODEL.
DAT IS DE ‘NEW VINTAGE STYLE’ GIULIANO FUJIWARA GEWORDEN.
Salvatore Galvano, van moederbedrijf Lastes Group Srl, licht het nieuwe
Giuliano Fujiwara-montuur verder toe: “We hebben twee verschillende cultu-
ren gemixt: Japanse street-wear met de hoge ‘made in Italy’-kwaliteit. De dikte
van het gebruikte acetaat geeft uitdrukking aan hetgeen we met deze brillen
willen communiceren. Dat houdt in: heftig en volumineus, maar dankzij een
ENOT
VIERT
100
E
VERJAARDAG
MET
GIULIANO FUJIWARA
goed doordachte vorm en veerstructuur toch comfortabel te dragen.”
Inmiddels is de nieuwe collectie correctiemonturen binnen bij ENOT
en deze zal binnenkort gevolgd worden door een net zo mooie zon-
nebrillencollectie.
Voor aanvullende informatie:
ENOT Amsterdam
Tel. +31 (0)20 4106900
www.enot.nl“DE MARKT ÉN DE CONSUMENT HEBBEN BEHOEFTE
AAN EEN ‘IMPULS BRAND’ ZOALS INVU”, VERTELT MARK
OSINGA VAN OSINGA BRILMODE, DE IMPORTEUR VAN
INVU IN NEDERLAND. DE INVU-BRILLEN VOELEN GOED
AAN ALS JE ZE ZIET EN OPPAKT, ZITTEN LEKKER OP JE NEUS
EN HEBBEN EEN DUIDELIJKE ZWITSERSE KWALITEIT VOOR
EEN AANTREKKELIJKE PRIJS. DE ZONNEBRILLEN ZIJN UITER-
AARD UITGERUST MET ULTRA POLARIZED LENZEN.
INVU richt zich op gepolariseerde zonnebrillen tot € 69,-. en is voorstander van het aan-
bieden van brillen in dit segment, juist ook voor zelfstandige opticiens die gekozen hebben
voor een hoger segment.
“Zes van de tien consumenten koopt een zonnebril onder de € 50,-. Als je geen producten in
die range aanbiedt, zeg je eigenlijk tegen een grote groep consumenten dat zij niet welkom
is in jouw winkel. Dat is negeren van signalen, negeren van wat er in de markt gebeurt.”
Na de start in Zwitserland is te zien dat INVU grote stappen heeft gemaakt. De internationale
verkoop gaat enorm goed en opticiens zijn enthousiast: “We liggen al in 75 landen in de
winkels en ook in Nederland bij de zelfstandige opticien. Ook de consument heeft ons in
het hart gesloten: het aantal Facebook-likes is inmiddels meer dan 350.000.”
POINT OF SALE
Osinga Brilmode ondersteunend u als opticien met mooi ‘Point of Sale’ materiaal.
Bijvoorbeeld met een unieke display voor in de winkel, waarmee de opticien de klant kan
laten zien hoe een gepolariseerde lens werkt. Het filmpje kan je alleen zien met gepolari-
seerde glazen op. Echt een wereldprimeur.
Voor meer informatie:
Osinga Brilmode
Tel. +31 (0)33 4948962
www.brilmode.nl‘VALUE FOR MONEY’