Previous Page  6 / 124 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 6 / 124 Next Page
Page Background

D

e

O

p t i c i e n

n r

1 2 0 1 7

6

P

r o d u c t n i e u w s

ENOT AMSTERDAM BESTAAT PRECIES EEN EEUW EN VIERT DAT FEIT

UITBUNDIG MET DE INTRODUCTIE VAN EEN STOER NIEUW MODEL.

DAT IS DE ‘NEW VINTAGE STYLE’ GIULIANO FUJIWARA GEWORDEN.

Salvatore Galvano, van moederbedrijf Lastes Group Srl, licht het nieuwe

Giuliano Fujiwara-montuur verder toe: “We hebben twee verschillende cultu-

ren gemixt: Japanse street-wear met de hoge ‘made in Italy’-kwaliteit. De dikte

van het gebruikte acetaat geeft uitdrukking aan hetgeen we met deze brillen

willen communiceren. Dat houdt in: heftig en volumineus, maar dankzij een

ENOT

VIERT

100

E

VERJAARDAG

MET

GIULIANO FUJIWARA

goed doordachte vorm en veerstructuur toch comfortabel te dragen.”

Inmiddels is de nieuwe collectie correctiemonturen binnen bij ENOT

en deze zal binnenkort gevolgd worden door een net zo mooie zon-

nebrillencollectie.

Voor aanvullende informatie:

ENOT Amsterdam

Tel. +31 (0)20 4106900

www.enot.nl

“DE MARKT ÉN DE CONSUMENT HEBBEN BEHOEFTE

AAN EEN ‘IMPULS BRAND’ ZOALS INVU”, VERTELT MARK

OSINGA VAN OSINGA BRILMODE, DE IMPORTEUR VAN

INVU IN NEDERLAND. DE INVU-BRILLEN VOELEN GOED

AAN ALS JE ZE ZIET EN OPPAKT, ZITTEN LEKKER OP JE NEUS

EN HEBBEN EEN DUIDELIJKE ZWITSERSE KWALITEIT VOOR

EEN AANTREKKELIJKE PRIJS. DE ZONNEBRILLEN ZIJN UITER-

AARD UITGERUST MET ULTRA POLARIZED LENZEN.

INVU richt zich op gepolariseerde zonnebrillen tot € 69,-. en is voorstander van het aan-

bieden van brillen in dit segment, juist ook voor zelfstandige opticiens die gekozen hebben

voor een hoger segment.

“Zes van de tien consumenten koopt een zonnebril onder de € 50,-. Als je geen producten in

die range aanbiedt, zeg je eigenlijk tegen een grote groep consumenten dat zij niet welkom

is in jouw winkel. Dat is negeren van signalen, negeren van wat er in de markt gebeurt.”

Na de start in Zwitserland is te zien dat INVU grote stappen heeft gemaakt. De internationale

verkoop gaat enorm goed en opticiens zijn enthousiast: “We liggen al in 75 landen in de

winkels en ook in Nederland bij de zelfstandige opticien. Ook de consument heeft ons in

het hart gesloten: het aantal Facebook-likes is inmiddels meer dan 350.000.”

POINT OF SALE

Osinga Brilmode ondersteunend u als opticien met mooi ‘Point of Sale’ materiaal.

Bijvoorbeeld met een unieke display voor in de winkel, waarmee de opticien de klant kan

laten zien hoe een gepolariseerde lens werkt. Het filmpje kan je alleen zien met gepolari-

seerde glazen op. Echt een wereldprimeur.

Voor meer informatie:

Osinga Brilmode

Tel. +31 (0)33 4948962

www.brilmode.nl

‘VALUE FOR MONEY’