Previous Page  7 / 90 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 7 / 90 Next Page
Page Background

D

E

O

P T I C I E N

N R

2 2 0 1 6

I

N H O U D

5

P.22 COVERSTORY Het nieuwe succesnummer van BAUSCH+LOMB, zo werd de Bausch+Lomb ULTRA™ contactlens geïntroduceerd tijdens het NCC 2016. De siliconen hydrogel maandlens belooft onovertroffen comfort en zicht de hele dag. “Het is een kwestie van ervaren, ik kan wel vertellen dat de BAUSCH+LOMB ULTRA TM contractlens revolutionair is, maar ik denk dat de klant en contactlensaanpasser dit het beste zelf kan ervaren”, aldus Dan Hook. Dan Hook stond aan de wieg van de ontwikkeling van de BAUSCH+LOMB ULTRA TM contactlenzen en was speciaal naar het NCC afgereisd om hier een presentatie te verzorgen. Ook wij van vaktijdschrift De Opticien spraken met Dan Hook over de BAUSCH+LOMB ULTRA TM contactlenzen.

P. 58 HOREN

De combinatie audicien/opticien komen we in de praktijk steeds vaker tegen.

De doelgroep van de audicien stapt immers ook graag bij de opticien naar bin-

nen, waardoor beide afdelingen profiteren van de traffic. In deze editie beste-

den we daarom extra aandacht aan de laatste ontwikkelingen op het gebied van

horen. De mogelijkheden en oplossingen zijn divers. Leest u mee!

P.18 NCC 2016 ZET EEN NIEUWE STANDAARD

Het Nederlandse Contactlens Congres NCC heeft de zesde editie van de twee-

jaarlijkse bijeenkomst beleefd. Meer dan 1800 unieke bezoekers waren één of

beide dagen aanwezig op het evenement. Het thema was ‘Get in charge’, wat

verwijst naar zowel de veranderende rol van de oogzorgprofessionals als de

interactiviteit van het congres. Niet eerder konden de deelnemers actief partici-

peren tijdens de presentaties en discussies.

18 58