D
E
O
P T I C I E N
N R
4 2 0 1 6 129
M
O N T U R E N
LOOKINO
‘Lookino’ is wat een kind verwacht: iets groots achter iets kleins. Het merk
beschrijft Lookino als volgt: Lookino is respect voor de toekomst van onze
kinderen, is de zorg voor hun groei en hun behoeften, is het behoud van hun
spel. Lookino is aandacht voor onze kleine wensen en de ontwikkeling daar-
van.”
LOOK AT ME
‘Look at me’ is de collectie voor alle leeftijden en voor alle toepassingen.
Iedere bril is volgens het bedrijf als een paar sneakers: comfortabel, snel aan
te trekken, perfect bij elke stijl. Het is een vriend die ervoor zorgt dat je je
altijd goed voelt. Volgens het merk laat ‘Look at me’ mensen weer stralen en
zet het hun eigen kenmerken weer in de spotlights.
LOOK:
THE CONCEPT FACTORY
HET ITALIAANSE BRILLENBEDRIJF LOOK, MET DE MERKEN ‘LOOKINO’,
‘LOOK AT ME’ EN HET GELIJKNAMIGE ‘LOOK’ DRAAGT ALS TWEEDE
NAAM ‘THE CONCEPT FACTORY’. ALLE DRIE DE LABELS ZIJN DAN
OOK FRAAIE CONCEPTEN MET EEN EIGEN VERHAAL. TIJD VOOR
EEN KLEIN OVERZICHT:
LOOK
Het dragen van Look betekent dat je elk moment met lichtheid en eenvoud
kan beleven. Of zoals de Italiaanse makers het omschrijven: “Het betekent op
natuurlijk wijze in staat zijn om elk moment van de dag in stijl te genieten.
Zonder dat je ooit je passie hoeft op te geven.”
Osinga Brilmode is al jaren de distributeur van Look, The Concept Factory.
Nieuwsgierig naar de collectie? Osinga Brilmode is aanwezig op Centrop
Sales van 11 en 12 september aanstaande.
Voor aanvullend informatie:
Osinga Brilmode
Tel. +31 (0)33 4948962,
www.brilmode.nlRAY-BAN CLIP-ONS
Je favoriete correctiebril in een handomdraai veranderen in de hipste zonne-
bril? Dit is nu mogelijk dankzij de Ray-Ban Clip-On. Voor de bestsellers van
de correctiemodellen zijn nu ook deze handige lenzen beschikbaar.
DOUBLE BRIDGE
De dubbele brug trend slaat ook over in de correctiemodellen. We ken-
den natuurlijk al het populaire Gatsby model, maar de double bridge stijl
bepaald ook het straatbeeld van de correctiemodellen dit najaar.
LICHT GEWICHT EN FUNCTIONEEL
Licht gewicht, flexibele materialen met een simpele ‘look and feel’ domine-
ren het straatbeeld anno 2016. Deze ‘state of the art’ modellen zijn, zoals wij
gewend zijn van de Functional modellen, gemaakt van carbon fiber en Light
Ray materiaal.
Meer informatie: Luxottica, tel. +31 (0)23 3031500,
www.luxottica.comEEN COMBINATIE VAN
ZONNEBRILLEN
EN
MONTUREN
BIJ
RAY-BAN
DAT RAY-BAN MEER DAN ALLEEN ZONNEBRILLEN AANBIEDT IS AL LANG BEKEND ONDER DE CONSUMENT. DE LAATSTE MODELLEN OP ZON EN
CORRECTIE KOMEN NU OOK DEZE ZOMER WEER SAMEN DOOR DE NIEUWSTE INNOVATIES, DESIGNS EN KLEUREN IN BEIDE SEGMENTEN TE
COMBINEREN. ZO KAN MEN OOK MET EEN RAY-BAN CORRECTIE BRIL SEXY EN HIP VOELEN TIJDENS DE ZOMER NIET ALLEEN QUA MODELLEN
IS DIT NU GELIJK GETROKKEN, OOK DE COMMUNICATIE VANUIT RAY-BAN ALS MERK WORDT GEEN ONDERSCHEID MEER GEMAAKT TUSSEN
ZON EN CORRECTIE. EÉN DUIDELIJKE BOODSCHAP NAAR DE CONSUMENT.