Previous Page  129 / 132 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 129 / 132 Next Page
Page Background

D

E

O

P T I C I E N

N R

4 2 0 1 6 129

M

O N T U R E N

LOOKINO

‘Lookino’ is wat een kind verwacht: iets groots achter iets kleins. Het merk

beschrijft Lookino als volgt: Lookino is respect voor de toekomst van onze

kinderen, is de zorg voor hun groei en hun behoeften, is het behoud van hun

spel. Lookino is aandacht voor onze kleine wensen en de ontwikkeling daar-

van.”

LOOK AT ME

‘Look at me’ is de collectie voor alle leeftijden en voor alle toepassingen.

Iedere bril is volgens het bedrijf als een paar sneakers: comfortabel, snel aan

te trekken, perfect bij elke stijl. Het is een vriend die ervoor zorgt dat je je

altijd goed voelt. Volgens het merk laat ‘Look at me’ mensen weer stralen en

zet het hun eigen kenmerken weer in de spotlights.

LOOK:

THE CONCEPT FACTORY

HET ITALIAANSE BRILLENBEDRIJF LOOK, MET DE MERKEN ‘LOOKINO’,

‘LOOK AT ME’ EN HET GELIJKNAMIGE ‘LOOK’ DRAAGT ALS TWEEDE

NAAM ‘THE CONCEPT FACTORY’. ALLE DRIE DE LABELS ZIJN DAN

OOK FRAAIE CONCEPTEN MET EEN EIGEN VERHAAL. TIJD VOOR

EEN KLEIN OVERZICHT:

LOOK

Het dragen van Look betekent dat je elk moment met lichtheid en eenvoud

kan beleven. Of zoals de Italiaanse makers het omschrijven: “Het betekent op

natuurlijk wijze in staat zijn om elk moment van de dag in stijl te genieten.

Zonder dat je ooit je passie hoeft op te geven.”

Osinga Brilmode is al jaren de distributeur van Look, The Concept Factory.

Nieuwsgierig naar de collectie? Osinga Brilmode is aanwezig op Centrop

Sales van 11 en 12 september aanstaande.

Voor aanvullend informatie:

Osinga Brilmode

Tel. +31 (0)33 4948962,

www.brilmode.nl

RAY-BAN CLIP-ONS

Je favoriete correctiebril in een handomdraai veranderen in de hipste zonne-

bril? Dit is nu mogelijk dankzij de Ray-Ban Clip-On. Voor de bestsellers van

de correctiemodellen zijn nu ook deze handige lenzen beschikbaar.

DOUBLE BRIDGE

De dubbele brug trend slaat ook over in de correctiemodellen. We ken-

den natuurlijk al het populaire Gatsby model, maar de double bridge stijl

bepaald ook het straatbeeld van de correctiemodellen dit najaar.

LICHT GEWICHT EN FUNCTIONEEL

Licht gewicht, flexibele materialen met een simpele ‘look and feel’ domine-

ren het straatbeeld anno 2016. Deze ‘state of the art’ modellen zijn, zoals wij

gewend zijn van de Functional modellen, gemaakt van carbon fiber en Light

Ray materiaal.

Meer informatie: Luxottica, tel. +31 (0)23 3031500,

www.luxottica.com

EEN COMBINATIE VAN

ZONNEBRILLEN

EN

MONTUREN

BIJ

RAY-BAN

DAT RAY-BAN MEER DAN ALLEEN ZONNEBRILLEN AANBIEDT IS AL LANG BEKEND ONDER DE CONSUMENT. DE LAATSTE MODELLEN OP ZON EN

CORRECTIE KOMEN NU OOK DEZE ZOMER WEER SAMEN DOOR DE NIEUWSTE INNOVATIES, DESIGNS EN KLEUREN IN BEIDE SEGMENTEN TE

COMBINEREN. ZO KAN MEN OOK MET EEN RAY-BAN CORRECTIE BRIL SEXY EN HIP VOELEN TIJDENS DE ZOMER NIET ALLEEN QUA MODELLEN

IS DIT NU GELIJK GETROKKEN, OOK DE COMMUNICATIE VANUIT RAY-BAN ALS MERK WORDT GEEN ONDERSCHEID MEER GEMAAKT TUSSEN

ZON EN CORRECTIE. EÉN DUIDELIJKE BOODSCHAP NAAR DE CONSUMENT.