Previous Page  3 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 52 Next Page
Page Background

C

O L O F O N

E N

D

E

V

I S I E

S

E C O N D

S

K I N

N R

1 2 0 1 6 3

Vakinformatie voor de totale

Lingerie- en Badmodebranche

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen

Telefoon: +31 (0)24 3 246146

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.second-skin.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

De Mey Micheline

Eekhoutdriesstraat 67

9041 OOSTAKKER (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Redactie:

Simone Vos

s.vos@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Gerdo van de Peppel (verkoopleider)

g.peppel@gpmedia.nl

Mirjam Voots (media-adviseur)

m.voots@gpmedia.nl

Tarieven op internet:

www.gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en uit-

gevoerd conform de Regelingen voor

het Advertentiewezen, gedeponeerd

ter griffie van de Arrondissementsrecht-

banken en bij de Kamers van Koop-

handel.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl

of via

info@gpmedia.nl

Per jaar in Nederland

42,-

Per jaar in Europa

51,-

Losse verkoop

10,50

Het abonnement kan elk gewenst

moment ingaan.

Vormgeving:

Studio Intensive

Telefoon: +31 (0)24 3 246140

info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Druk:

Geers Offset (België)

ISSN:

1872-9363

© Copyright 2016

Niets uit deze uitgave mag worden

verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt

door middel van druk, fotokopie, micro-

film of welke andere wijze dan ook,

zonder voorafgaande toestemming van

de uitgever.

Second Skin besteedt de grootst moge-

lijke aandacht aan de juistheid van de

informatie die in het vaktijdschrift wordt

opgenomen. Fouten zijn echter niet

volledig uit te sluiten. De uitgever en

de auteurs zijn dan ook op geen enkele

wijze verantwoordelijk voor schade,

van welke aard ook, die is ontstaan als

gevolg van handelingen en/of beslis-

singen die gebaseerd zijn op de bedoel-

de informatie.

weemaandelijksVaktijdschrift - Erkenningsnummer (P708008)

Vakinformatie voor de totale Lingerie- en Badmodebranche

|

Januari 2016

|

11e jaargang no.1

|

Prijs

10,50

second skin

COVERSTORY

ES VAN SCHIJNDEL

WONDERBRA

EN

SHOCKABSORBER

INTERVIEW

BONNETERIE DE GROOTE / ESKIMO

REPORTAGE

HANRO & WILLY HERMANN

B

EURSSPECIAL

WINTER

2016/2017

Simone Vos

Oudjaarsdag is voor mij altijd een moment van bezinning. Meestal ga ik dan naar mijn

ouderlijk huis in de Achterhoek en overdenk ik daar het jaar. Ik word er nostalgisch van

als ik bedenk wat er in het afgelopen jaar allemaal is gebeurd en hoe snel de tijd vaak

gaat.

Ieder jaar denk ik weer: ‘Goh, dit jaar is omgevlogen zeg.’ Cliché, maar waar. Als ik kijk

naar Second Skin, is het jaar snel voorbij gegaan en nu staan de collecties voor de herfst/

winter 2016 alweer voor de deur.

Het lijkt helemaal niet zo lang geleden dat een beursdag in juli vorig jaar op LingeriePRO

in Antwerpen mijn eerste werkdag was. De beachwear die daar gepresenteerd werd is

nog nauwelijks uit m’n hoofd verdwenen, of de nieuwe collecties staan alweer klaar. De

volgende editie van de beurs is alweer bijna aangebroken, evenals die van de beurs in

Almere. Dus wordt het tijd om vooruit te kijken: een gloednieuw jaar vol mogelijkheden,

kansen en uitdagingen ligt voor ons.

Misschien bent u net een lingeriespeciaalzaak gestart of heeft u een verbouwing voor de

boeg. Of wellicht zijn er in de privésfeer zaken die u bezighouden dit jaar. 2016 biedt

in ieder geval de mogelijkheid om er met een frisse blik weer tegenaan te gaan. Ook bij

ons als uitgeverij van een achttal b-to-b-titels zijn er ontwikkelingen die u niet zullen

ontgaan. Naast vaktijdschrift Second Skin geven wij nog een zevental vaktitels uit in

uiteenlopende branches. Dus hebben wij van vaktijdschrift Second Skin heldere doelen

en plannen voor het komende jaar vastgesteld.

Zo willen wij u op verfrissende wijze informeren over de laatste ontwikkelingen in de

bodyfashionbranche en geloven we in een optimale combinatie van print en online.

Waren we vorig jaar al begonnen met een nieuwe verfrissende restyling, dit jaar zet-

ten wij dit door. Het resultaat is in deze uitgave te zien! En ook online gaan we deze

koers voorzetten, zodat on- en offline elkaar nog meer gaan versterken. U als lezer bent

immers ook steeds vaker op het internet en social media te vinden.

Verder staat deze editie van Second Skin in het teken van de beurzen in Antwerpen en

Almere en de collecties die er gepresenteerd worden. Onder andere warme herfsttinten

wisselen verfijnde details af in de nieuwe lijnen. Daarnaast is Salon International de la

Lingerie net achter de rug als Second Skin op uw deurmat valt.

In het grote interview vertellen Dirk van Steenberghe en Ingrid Macours van Bonneterie

de Groote / Eskimo Belgium NV over de merken en over de nieuwe collecties. De

coverstory laat de vernieuwde Wonderbra-collecties zien en de nieuwe technologieën

die Wonderbra inzet voor een beter draagcomfort, staan ook centraal in deze coverstory.

Daarnaast had ik de eer om met Eurovet,

de organisatie van Salon International de

la Lingerie en Interfilière in Parijs, op pers-

reis mee te mogen naar de fabrieken van

lingeriemerk Hanro en stoffenfabrikant

Willy Hermann in Oostenrijk. Een mooie

gelegenheid om achter de schermen van

een groot lingeriemerk te mogen kijken en

daar uiteraard ook uitgebreid verslag van

te doen in deze Second Skin.

Ik wens u veel leesplezier en daarnaast

wens ik u een gelukkig 2016 toe. Laten

we er iets moois van maken met z’n allen!

‘HET IS TIJD OM VOORUIT TE KIJKEN

NAAR DE NIEUWE LINGERIEBEURZEN’

De Visie