Previous Page  4 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 52 Next Page
Page Background

I

N H O U D

S

E C O N D

S

K I N

N R

1 2 0 1 6

4

P. 10 INTERVIEW BONNETERIE DE GROOTE/ ESKIMO

Bonneterie De Groote/ Eskimo is marktleider in België op het gebied van nachtmode in de detailhandel. “Iets persoonlijks als nachtmode en ondergoed verdient een

moment van aandacht”, zegt Ingrid Macours, directeur van Bonneterie De Groote/ Eskimo. Samen met Dirk van Steenberghe, Marketing en Sales Manager bij het bedrijf,

vertelt ze in dit interview over de geschiedenis én de toekomst van het Belgische nachtmode- en ondergoed merk.

15

P. 15 LINGADORE: KANT EN SATIJN

In deze eerste uitgave van 2016 van Second Skin staat het collectienieuws voor herfst/winter 2016/2017 centraal.

LingaDore komt met een nieuwe collectie waarin kant en satijn de boventoon voeren. Daarnaast heeft de collectie

een warme look door het gebruik van subtiele dierenprints en de nieuwe koffie-latte kleur.

P.34 EUROVET: VAN DRAAD TOT BEHA Second Skin nam een kijkje achter de schermen bij stoffenfabrikant Willy Hermann en lingeriemerk Hanro in Oostenrijk, de winnaars van de Designer of the Year 2016-prijs. Eurovet (organisator van de prijs en van Salon International de la Lingerie en Interfilière Paris) verzorgde deze reis naar Oostenrijk en beide bedrijven openden hun deuren voor een rondleiding van draad tot beha. 34 10 P. 26 COVERSTORY: ES VAN SCHIJNDEL Ricardo Lievense van Es van Schijndel, de distributeur van Wonderbra, Shock Absorber en Playtex in Nederland en België, vertelt over de nieuwe ontwik- kelingen binnen Wonderbra in de cover- story. Ook de collectie voor herfst/winter 2016 en het merk Shock Absorber komen aan bod in dit verhaal.