Previous Page  4 / 36 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 36 Next Page
Page Background

I

N H O U D

S

E C O N D

S

K I N

N R

2 2 0 1 6

4

P. 10 INTERVIEW LEG AVENUE

Ruim vier jaar geleden haalde directeur Trudy Pijnacker samen met haar partner Walter Kroes het Amerikaanse lingerie- en beenmodemerk Leg Avenue naar Europa.

Sinds twee jaar is Joyce Mallo verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van Leg Avenue Europe. “De lingerie van Leg Avenue is vrouwelijk, elegant

en heeft veel sexappeal”, aldus Joyce. In dit interview vertelt ze over de nieuwste trends en ontwikkelingen bij Leg Avenue.

14 P. 18 COVERSTORY: RJ BODYWEAR De collectie ‘The Good Life’ van RJ Bodywear staat voor luxe en pure esthetiek. “We geloven dat ware luxe is dat klanten zich helemaal op hun gemak voelen in hun lichaam”, vertelt Patricia Engelvaart van RJ Bodywear. In deze coverstory wordt de nieuwe collectie ‘The Good Life’ uitgelicht en geeft Patricia Engelvaart haar visie op de kwaliteit van het merk. 18 10 P. 17 SPECIAL LUXE LINGERIE EN MENS UNDERWEAR Deze uitgave van Second Skin staat in het teken van Luxe Lingerie en Mens Underwear. Vanaf pagina 17 zijn de nieuwe trends en ontwikkelingen bin- nen deze thema’s te zien.

P. 14 INVISTA: LYCRA® FIBER MOVES IV

Tijdens de Lycra® Fiber Moves IV-conferentie komen professionals en leiders uit de legwear-industrie twee

dagen samen om kennis te delen en lezingen te volgen over innovaties, trends en consumentengedrag in de

beenmode-industrie. Invista, één van de grootste producenten ter wereld van vezels en polymeren voor nylon,

spandex en polyester-applicaties, organiseerde de conferentie op 10 en 11 maart in Como, Italië. De redactie

van Second Skin was erbij om verslag te doen.