Previous Page  7 / 36 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 7 / 36 Next Page
Page Background

S

E C O N D

S

K I N

N R

2 2 0 1 6 7

Veel Oostenrijkse inkopers bezochten dit jaar de vakbeurs, omdat de Oostenrijkse

merken Hanro en Willy Hermann ‘Designer of the year’ werden in respectievelijk de

lingerie- en stoffenbranche. Daarnaast staat het aantal bezoekers uit Frankrijk op num-

mer 1 in de Top-10 van de bezoekerslanden. Nederland staat op plek negen. De ruimte

Super Heroes, gewijd aan herenondergoed, trok ook veel bezoekers. In 2016 waren er

32 exposanten en het aanbod wordt steeds completer. De beenmodebranche trok dit

jaar 22 exposanten.

MODESHOWS

De modeshows trokken tijdens de beurs veel publiek. Het thema Vintage Circus, geïn-

spireerd door de trend ‘distraction’ werd vormgegeven als een theatershow vol magie en

acrobatiek. Inkopers in het publiek konden inspiratie en energie opdoen dankzij prach-

tige decors en mannequins met unieke accessoires. Geïnspireerd door de trend ‘since-

rity’ werd het publiek betoverd door de modeshow Garden of Dreams, een aangrijpende

scène door Amoena met tien ex-borstkanker patiënten op de catwalk. Een uitzonderlijk

moment dankzij deze moedige vrouwen.

In de Trends Market werden de honderd meest toonaangevende artikelen van het sei-

zoen gepresenteerd, waaronder de bustier-beha. Ook de bodysuit was een toonaange-

vend item. Ter gelegenheid van het veertig jarig bestaan, presenteerde Lise Charmel een

betoverende modeshow ‘crystal et sortilèges’ (kristal en spreuken) in aanwezigheid van

950 genodigden.

De volgende editie van Mode City vindt plaats van 9 tot en met 11 juli 2016 in Lyon.

Meer informatie:

Promosalons Nederland

Tel. +31 (0)20 4620020

info@promosalons.nl www.promosalons.nl

SALON INTERNATIONAL DE

LA LINGERIE WERD VAN 24

TOT EN MET 26 JANUARI IN

PARIJS GEHOUDEN. DE BEURS

WAS ERG DYNAMISCH EN HET

BEZOEKERS AANTAL IS STABIEL

GEBLEVEN, ONDANKS DE

MOEILIJKE ECONOMISCHE EN

SOCIALE OMSTANDIGHEDEN.

HET AANTAL BEZOEKERS UIT DE

LINGERIE EN READY-TO-WEAR

RETAIL IS GESTEGEN.

DYNAMISCHE

SALON INTERNATIONAL

DE LA LINGERIE 2016

N

A B E S C H O U W I N G