Previous Page  3 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 44 Next Page
Page Background

C

O L O F O N

E N

D

E

V

I S I E

S

E C O N D

S

K I N

N R

4 2 0 1 6 3

Vakinformatie voor de totale

Lingerie- en Badmodebranche

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen

Telefoon: +31 (0)24 3 246146

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.second-skin.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

De Mey Micheline

Eekhoutdriesstraat 67

9041 OOSTAKKER (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Redactie:

Else Witten (hoofdredacteur)

e.witten@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Gerdo van de Peppel (verkoopleider)

g.peppel@gpmedia.nl

Mirjam Voots (media-adviseur)

m.voots@gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en

uitgevoerd conform de Regelingen voor

het Advertentiewezen, gedeponeerd

ter griffie van de Arrondissementsrecht-

banken en bij de Kamers van Koop-

handel.

Vaktijdschrift Second Skin heeft

het HOI Keurmerk. Dit betekent

dat de oplage is gegarandeerd en

gecontroleerd.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl

of via

info@gpmedia.nl

Per jaar in Nederland

42,-

Per jaar in Europa

51,-

Losse verkoop

10,50

Het abonnement kan elk gewenst

moment ingaan.

Vormgeving:

Studio Intensive

Telefoon: +31 (0)24 3 246140

info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Fotografie:

Maaike van Esch

Druk:

Geers Offset (België)

ISSN:

1872-9363

© Copyright 2016

Niets uit deze uitgave mag worden ver-

veelvoudigd en/of openbaar gemaakt

door middel van druk, fotokopie,

microfilm of welke andere wijze dan

ook, zonder voorafgaande toestemming

van de uitgever.

Second Skin besteedt de grootst moge-

lijke aandacht aan de juistheid van

de informatie die in het vaktijdschrift

wordt opgenomen. Fouten zijn echter

niet volledig uit te sluiten. De uitgever

en de auteurs zijn dan ook op geen

enkele wijze verantwoordelijk voor

schade, van welke aard ook, die is ont-

staan als gevolg van handelingen en/of

beslissingen die gebaseerd zijn op de

bedoelde informatie.

weemaandelijksVaktijdschrift - Erkenningsnummer (P708008)

Vakinformatie voor de totale Lingerie- en Badmodebranche

|

Oktober 2016

|

11e jaargang no. 4

|

Prijs

10,50

second skin

COVERSTORY

DISCRETE BORSTVOEDING

MET MAMMAE

INTERVIEW

LIVERA WIL VROUWEN

GELUKKIG MAKEN

SPECIAL

Beenmode

Else Witten

Op de één of andere manier is oktober altijd een maand - om zo net na de

zomer en voor de feestdagen – op de gezondheid te letten. Stoptober is daar

een goed voorbeeld van. Stoptober is een campagne die rokers uitdaagt om

gedurende de maand oktober niet te roken. Maar ook een vriendin van mij

raakt altijd in oktober geen druppel alcohol aan en gaat sporten. Ik zal eerlijk

zijn. Ik vind dat een beetje onzin. Nu rook ik niet en sport ik drie à vier keer

per week. Maar ik vind het vooral onzin om dit één keer in het jaar te doen.

De wil moet er zijn om gezonder te willen zijn. Daar valt of staat het mee

in mijn opinie. Daar heb ik geen Stoptober bij nodig, om in november te

concluderen dat die éne sigaret op dat feestje toch niet uitmaakt.

Hetzelfde principe geldt volgens mij voor het ondernemen. Waarom lukt bij

die éne ondernemer wel om een succesvol bedrijf te runnen en wil het bij

die ander maar niet vlotten. En als het dan niet zo vlot met uw bedrijf, geeft

u dan de omstandigheden de schuld, zoals het slechte weer of de kwakke-

lende economie? Begrijp mij niet verkeerd, deze factoren zullen zeker een

rol spelen en van invloed zijn op. Maar de meeste invloed heb je nog altijd

zelf. Als het regent heb ik ook wel eens geen zin om te gaan hardlopen, maar

ik gebruik het niet als excuus om niet te hoeven gaan. Van sporten weet ik

van mijzelf, daar word ik zowel mentaal als fysiek sterker van. Dat is mijn

doel en daar voel ik mij fijn bij. En juist door dit doel helder te hebben ren

je ook bij slecht weer dat éne rondje.

Vraag u daarom af welke rol u zelf kunt spelen en welke doelen u voor ogen

heeft. Ik weet het, de economie zat de laatste jaren niet mee, maar er zijn

wel degelijk – en ook zeker bodyfashionbedrijven – die mooie resultaten

hebben laten zien. Welke koers varen zij en welke vaak heldere doelen

streven zij na? Een mooi proces om eens in te duiken. Waar sta ik met mijn

winkel en als ondernemer? Een inmiddels historisch voorbeeld is natuurlijk

de Bijenkorf en de V&D. Daar waar de Bijenkorf duidelijke keuzes gemaakt

heeft – het hogere segment bedienen – heeft de V&D dit niet aangedurfd.

Van alles wat, wat in de praktijk van alles net niet betekende.

Keuzes maken geldt natuurlijk ook voor ons als uitgeverij van een achttal

b-to-b titels. Want naast vaktijdschrift Second Skin geven wij nog een zeven-

tal vaktitels uit in uiteenlopende branches. Ook in de uitgeverijwereld staan

de ontwikkelingen niet stil. En dus hebben wij van vaktijdschrift Second Skin

heldere doelen en plannen voor de komende jaren vastgesteld. Zo willen

wij u op verfrissende wijze informeren over de laatste ontwikkelingen in de

bodyfashionbranche en geloven we in een optimale combinatie van print en

online. U als lezer bent immers ook steeds vaker op het internet en social

media te vinden. Wij ontmoeten u daar graag!

Veel kijk- en leesplezier!

Hoofdredacteur Second Skin

DOELEN DURVEN STELLEN

De Visie