P. 10 Interview Christel Grootentraast
De merken Goldwell en KMS worden in ons land vertegenwoordigd door Kao Salon Benelux. Begin november kwam het bedrijf tweemaal met groot nieuws.
Allereerst werd bekend dat er begin 2016 (ter aanvulling op de Kao Academy in Apeldoorn) een tweede Kao Academy in Amsterdam wordt geopend. Het tweede
nieuwsfeit is dat Kao (eveneens vanaf begin 2016) de nieuwe Premium Partner van de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam is. Over al deze spraakmakende
nieuwe ontwikkelingen gaan we in gesprek met Christel Grootentraast, die sinds anderhalf jaar leiding geeft aan Kao Salon Benelux.
P. 6 Salonability Long Hair
De feestelijke decembermaand komt eraan, waarin uw klanten extra interesse hebben in coupes met net dat
beetje extra glamour. Ter inspiratie introduceert Pivot Point de prachtig ontworpen ‘Salonability Long Hair’-
collectie, bestaande uit een lookbook, twaalf stap-voor stap-workshops, een instructie-DVD met vier theorieles-
sen en twaalf videoworkshops.
p. 20 Coverstory Lisaplex™
Sinds de oprichting in 1952 heeft Lisap Milano zich ontwikkeld tot één van de grootste Europese producenten
van professionele haarcosmetica. “Innovatie is altijd één van de fundamenten van ons beleid geweest, waardoor
Lisap Milano de uitdagingen en eisen van een voortdurend veranderende markt aankan”, vertelt marketing mana-
ger Alessandro Rosso. Een recent resultaat van deze vernieuwingsdrang is Lisaplex™, een twee fasen-systeem
dat het mogelijk maakt om zelfs de meest beschadigde haarvezels te herstellen. De wereldwijde introductie van
Lisaplex™ vond afgelopen maand plaats in de stad waar het product ook bedacht en ontwikkeld is: Milaan.
20 10 P. 23 Strakke looks voor mannen met stijl! Nieuw in Youstyle-lijn van Artistique is een glanspomade die heren een strakke look garandeert. Ter ondersteuning in de salon is er een stoere poster beschikbaar, waarmee de nieuwe pomade op een stijlvolle manier onder de aandacht van uw klanten wordt gebracht. 6I
N H O U D
D
E
K
A P P E R
N R
6 2 0 1 5
4