Previous Page  8 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 8 / 52 Next Page
Page Background

D

E

K

A P P E R

N R

6 2 0 1 5

8

N

I E U W S

Direct na de lancering in 2013 zijn er in Europa duizenden salons overgestapt

op de Scrummi-handdoeken. Waarom? De handdoeken besparen salons tijd en

geld, ze verhogen de hygiënestandaard in de salon en zijn bovendien minder

belastend voor het milieu dan reguliere handdoeken die steeds opnieuw moe-

ten worden uitgewassen en gedroogd.

Vier jaar geleden startte Erik van de Vis zijn bedrijf Hairworldshop, dat Scrummi

nu exclusief op de Nederlandse markt brengt. “Met Scrummi zijn grote bergen

wasgoed verleden tijd”, verduidelijkt Erik van de Vis. “Hierdoor wordt niet

alleen tijd bespaard, maar wordt ook het water- en energieverbruik aanzienlijk

lager. Het werken met Scrummi-handdoeken is daardoor minder milieubelas-

tend, ook omdat de handdoeken recyclebaar en volledig biologisch afbreekbaar

zijn.”

“Behalve kosten- en milieuvoordelen is er het hygiëneaspect. Juist doordat

de handdoeken slechts eenmalig worden gebruikt is dit hygiënischer dan het

gebruik van ‘normale’ handdoeken. Klanten waarderen dit uiteraard, waardoor

het gebruik van Scrummi echt een manier is om onderscheidend te zijn ten

opzichte van andere salons.”

Bent u geïnteresseerd in meer informatie en/of een gepersonaliseerd proefpak-

ket (inclusief een verrassingsproduct)? Ga dan direct naar

www.scrummi.nl

Enkele jaren geleden lanceerde het Britse merk Scrummi hoogwaardige,

milieuvriendelijke handdoeken die bedoeld zijn voor eenmalig gebruik in

de salon. Sinds oktober wordt Scrummi in ons land vertegenwoordigd door

het bedrijf Hairworldshop. Om meer Nederlandse kappers te laten ken-

nismaken met de voordelen die Scrummi biedt, is het nu mogelijk om een

gratis proefpakket aan te vragen.

Scrummi-handdoeken

zijn milieuvriendelijk,

hygiënisch èn kostenbesparend

“Belangrijke voordelen voor de consument zijn dat deze van tevoren precies

weet waar hij of zij aan toe is. Er zijn geen ongewenste pieken meer in het

bestedingspatroon, dus de klant hoeft het kappersbezoek niet uit te stellen en

kan genieten van ‘affordable luxury.”’

“Ook ondernemers genieten van veel voordelen. Zo staat een steeds groter deel

van de omzet van tevoren vast, verbindt de consument zich sterker aan uw

salon, neemt de verkoop van producten toe, biedt u iets waar serieus vraag naar

is en onderscheidt u zich nu nog sterker van uw concurrenten.”

“Kappersabonnement is een initiatief dat ondernemers niet alleen helpt met de

introductie en marketing van het kappersabonnement, maar hen ook volledig

ontzorgt bij het incasseren en verwerken van alle abonnementen. Dit gebeurt

op basis van uitgebreide en aantoonbare ervaring. Het is dus niet voor niets dat

steeds meer ondernemers de weg naar

kappersabonnement.nl

weten te vinden

en zelfs gerenommeerde leveranciers dit initiatief inmiddels ondersteunen.”

Meer weten? Kijk op

www.kappersabonnement.nl

Een belangrijke nieuwe trend in de kappersbranche is het werken met

abonnementen. Fred en Marcel van Lavieren, initiators van ‘het kappers-

abonnement’, verduidelijken welke voordelen hieraan verbonden zijn voor

kapper en klant.

De nieuwe trend in kappersland: het kappersabonnement!

Marcel & Fred van Lavieren: “Ongeveer drie jaar geleden kwamen we tot de

conclusie dat een mooi bedrijf en een vakbekwaam team niet meer genoeg was om

onze groeiambitie vol te blijven houden. Het was echt tijd voor innovatie. Inmiddels

kunnen we in vele salons aantoonbaar laten zien, dat deze stap geloond heeft. Heeft

u geen zin in kappersverhalen, maar vindt u het tijd voor een serieus gesprek, bel

dan voor een vrijblijvende afspraak zodat we kunnen laten zien wat we eventueel

ook voor u kunnen betekenen!”