Previous Page  6 / 132 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 6 / 132 Next Page
Page Background

D

E

O

P T I C I E N

N R

4 2 0 1 6

6

K

O R T

N

I E U W S

HOYA INTRODUCEERT ALWEER DE 21E EDITIE VAN HET BLUE MAGAZINE, DAT IN OKTOBER

IN EEN MILJOENEN OPLAGE VERSPREID ZAL WORDEN. OPTICIENS HEBBEN DE MOGE-

LIJKHEID DELEN VAN DE UITGAVE AAN TE PASSEN, KUNNEN GEBRUIK MAKEN VAN EEN

STANDAARD OF EIGEN AANBIEDING EN HEBBEN KEUZE UIT PREMIUM MERKUITINGEN

VAN ANNE ET VALENTIN, ETNIA BARCELONA, LINDBERG, MYKITA, SILHOUETTE EN THEO.

Als consumenten premium selecteerde HOYA een unieke regen & blikvanger; een stijlvolle XL-paraplu

voorzien van het logo van de opticien, met een LED-fiberglasstang die instelbaar is met verschillende

kleuren, verlopend of in een vaste stand. Onderaan het handvat zit een praktische LED-straler met wit

licht.

In het 24 pagina’s tellende magazine ontbreekt natuurlijk niet het actuele overzicht van zorgvergoe-

dingen en updates van de laatste glas- en meettechnieken en modetrends. De stijl en de kwaliteit van

het magazine zijn doorgevoerd in een flink pakket ondersteunende materialen voor op de winkelvloer,

internet en de plaatselijke media.

Voor aanvullende informatie: HOYA Lens Nederland B.V.

Tel. +31 (0)297 514222,

www.hoya.nl

HOYA

NAJAARSCAMPAGNE

2016

Het internationale supermodel Lara Stone is Nederlandse. Ze groeide op in het Brabantse Mierlo

en verhuisde op haar zestiende naar Parijs. Ze heeft model gestaan voor alle grote namen in de

modewereld. Ze werd vooral bekend door haar werk voor Victoria Secrets en het spleetje tussen

haar tanden.

Mads Mikkelsen is misschien wel de sexyst man op aarde. Deze Deense acteur speelde vele fim-

rollen onder andere in King Arthur en Hannibal de televisieserie. Maar het bekendst is hij toch wel

vanwege zijn vertolking van ‘Le Chiffre’ in de James Bond film Casino Royale en als ‘Rochefort’

in The Three Musketeers.

De fotograaf van al dit moois is de bekende Peter Lindbergh

DE COLLECTIE

De herfst/winter kleuren op de Parijse catwalk waren voornamelijk Black Navy, Beetroot en Navy

Satin Blue. Deze kleuren komen uiteraard ook terug in de brillencollectie van Marc O’Polo. Ook

krijgt metaal een steeds duidelijkere positie binnen de monturencollectie.

Voor aanvullende informatie: Eschenbach Optik

Tel. +31 (0)50 5412500,

www.eschenbach-optik.com

MARC O’POLO

DOET HET WEER!

WEDEROM KOMT MARC O’POLO MET TWEE KLINKENDE NAMEN VOOR ZIJN VISU-

ALS VOOR DE HERFST/WINTER COLLECTIES VAN 2016/2017. DIT KEER ZIJN HET LARA

STONE EN MADS MIKKELSEN.