Previous Page  5 / 132 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 5 / 132 Next Page
Page Background

D

E

O

P T I C I E N

N R

4 2 0 1 6

I

N H O U D

5

P. 54 DUTZ EYEWEAR Niet alleen een nieuwe najaarscollectie wordt gepresenteerd bij Dutz. Vorig jaar verhuisde het bedrijf naar een spiksplinternieuwe locatie in het Brabantse Oss. Vanuit hier is het bedrijf nog beter is staat de opticien te bedienen. “We willen graag laten zien wat we doen en waar we voor staan. Bij Dutz ontwerpen we de brillen ‘in-house’. Dat is een heel proces, waarmee we de opticien graag kennis laten maken. Doordat dit pand voldoende ruimte heeft, beschikken we over de mogelijkheid opticiens te ontvangen voor een gezellige en leerzame Dutz-dag.”

P. 126 JOCHEM, VOOR OGEN &

OOGZORGCENTRUM ZWOLLE

Arie en Annette van Vliet zijn ondernemers die niet bang zijn hun hoofd boven

het maaiveld uit te steken, maar dat doen ze zeker niet zomaar. Ze willen name-

lijk niets liever dan dat de brillen die ze verkopen en adviezen die ze geven echt

helpen bij het bieden van beter zicht. Passie en liefde voor het vak noemen ze

dat. Om deze ‘hulp’ nog verder te verbeteren is het nieuwe Oogzorgcentrum

direct naast de deur gebouwd. Of beter gezegd, winkel en Oogzorgcentrum

lopen vloeiend in elkaar over, maar kunnen - door de eigen ingangen - ook

prima apart bezocht worden. De redactie van De Opticien spreekt met Arie en

Annette over dit bijzondere project.

P. 94 ALLES VOOR EEN ONVERGETELIJKE KLANTREIS

Vanaf het eerste moment dat een consument beseft dat hij of zij een bril of

contactlenzen nodig heeft, tot het moment van aankoop: het is een hele reis

die de klant aflegt. Eén die al begint nog voordat de klant bij u in de winkel

staat en waar ook nog eens vele bestemmingen mogelijk zijn. Hoe zorgt u dat

de klant bij u in de winkel komt en niet kiest voor een concurrent? En hoe krijgt

u een tevreden klant die opnieuw de reis met u aangaat? Essilors filosofie: bied

de consument de best mogelijke klantreis in uw winkel. Een vijf sterren ervaring

waar het uw klant aan niets ontbreekt.

126 94