Previous Page  34 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 34 / 44 Next Page
Page Background Studio Intensive is hét vaste en betrouwbare communicatie bureau van GPmedia – uitgever van Pakkracht. Studio Intensive staat voor IN- drukwekkende publicaties, INtense creativiteit en INventieve commu- nicatiemiddelen, zowel online als o ɞ ine en B2B als B2C. In alle producties van Studio Intensive zit een aantal ingrediënten ver- werkt, waarvan de belangrijkste oog voor detail, een neus voor vak- kundigheid en oor voor de wensen van de klant zijn. De doelgroep en de boodschap vormen altijd de insteek: wat moet worden overge- bracht en wie krijgt het onder ogen? Alleen zo ontstaan media die doel tre ΍ en. In de roos. Kijk eens op de website en ontdek de mogelijkheden. Graag tot snel, want inderdaad wij komen graag met u in contact! www.studio-intensive.com De productie van rijstwafels startte in 1987 bij het Reforma, een health food company inVeenendaal. Depofmachinesdaartoewerdenhier inVeenendaal ontwikkeld. In 1992werd het bedrijf verkocht aan Novartismaar na vijf jaarwilde dat bedrijf de rijst- wafelproductie afstoten. Hieruit ontstond in 1998 SanoRice. In dat jaar was het nog een bedrijfmet dertigwerknemers; al gauwwerkten er150man. Marktaandeel Vervolgens vestigde SanoRice een fabriek in Italië en deed een overname in België. Inmiddels is de rijstwafelproducent marktleider in Europa met rond de 40%marktaandeel.Het brede assortiment aan rijst-, mais-, en meergranenwafels, wafels met coating, hartige en zoete snacks wordt wereldwijd verkocht.De omzet bedraagt 85miljoen euro en er zijn nu ruim vierhonderdmedewerkers. SanoRice heeft een eigen afdeling research enDevelopment, waar zesmedewerkers constant bezig zijnmet pro- ductverbetering en vernieuwing. Groei De afgelopen jaren realiseerde SanoRice een gemiddeldegroeivan meerdan10%per jaar.Tegen de verdrukking in, want er was een economische crisis en er isnog steeds veel concurrentie vanuitde lagelonenlanden. Recent is er 3000m2 fabriekshal bijgebouwd. Er kunnen zodoende nog zes produc- tielijnen bijgeplaatst worden. De machines zijn ingesteld op snelheid. Dat wil zeggen dat in korte tijd grote hoeveelheden geproduceerd en verpakt kunnenworden.Ton vanVoorthuijsen: “Verder zijn de machines snel omstelbaar om telkens aan de wisselende vraag van de retailer en eindconsument tegemoet tekunnenkomen”.Sinds2003gebeurtdat in nauwe samenwerkingmet BPA Racupack, waar de casepackers vanworden betrokken. Eén van de laatste innovaties isde introductie vandeCPIII case- packermetDelta robot. CPIII casepackermetDelta robot De firma SanoRice is al jarenlang een tevreden gebruiker van de Catamaran Casepackers van BPA Racupack, zowel in de fabriek inBelgië,Nederland als Italië.Voorwatbetrefthet inWrapAround -of tray - verpakken vande rollen is inhet verleden gekozen voor het keren (van liggend uit de rollenpacker naar staand)vande rollendoormiddelvan snarenbeltsof Hoge capaciteit, maximale flexibiliteit en een korte machine-omsteltijd zijn bepalend voor een succesvolle toekomst van SanoRice B.V. Het bedrijf is de grootste rijst- en maiswafelfa- brikant van Europa. General manager Ton van Voorthuijsen vertelt erover op de hoofdvestiging inVeenendaal. Delta robot van BPA opgehangen in deCPIII Casepacker SanoRice mikt op snel omstelbare verpakkingsmachines