Previous Page  5 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 5 / 44 Next Page
Page Background

P

A K K R A C H T

N R

1 2 0 1 5 5

P. 32 Gevarieerde verpakking moet minigroente groot maken Internationaal teler en verpakker van snacktomaten, paprika’s en komkommers Greenco heeft het eigen merk Tommies in een nieuw jasje gestoken. Tot voor kort werden de gezonde snacks verkocht met een clown op de verpakking. Om een bredere doelgroep op meerdere momenten en plekken aan te kunnen spreken is voor een ontwerp gekozen dat consumenten van alle leeftijdsgroepen aanspreekt. P. 40 Honderd jaar Kilsdonk Packaging & Presentation Kilsdonk Packaging & Presentation bestaat ruim honderd jaar. Een prestatie van formaat. Met groeiende omzetcijfers op zak kijkt de bedrijfsleiding optimistisch vooruit. Directeur Paul van Osch: “Klanten zijn op zoek naar onderscheidende verpakkingen.” 32 40 P. 28 Marketingsucces dankzij verpakkingen Topondernemer Annemarie van Gaal deed onlangs een boekje open over haar zake- lijke successen. In Rusland bouwde ze een miljoenenimperium op. Ze sprak tijdens de inspiratiebijeenkomst van de Dutch Packaging Association in Dronten. “Ons grootste marke- tingsucces had te maken met verpakkingen.”