Previous Page  35 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 35 / 44 Next Page
Page Background

35

P

a k k r a c h t

n r

5 2 0 1 6

WOORDEN EN DADEN

Wie een kijkje neemt op

www.all4pack.com

(aanrader!) ziet dat

Sestrières woorden gekoppeld zijn aan daden. De lijst met interes-

sante randactiviteiten van de Parijse beurs is zo lang dat het te ver

gaat hem hier volledig over te nemen. In het oog springen onder

meer de uitreiking van de Pack Expert Innovation Awards; de Best

Pack 4.0 – over de toekomst van connected packaging - én een tv-

podium waarop dagelijks (ook via Youtube) gesprekken te volgen zijn

met gezaghebbende gasten over onder meer industrie 4.0, de strijd

tegen verspilling, en de verpakking als booster voor de supply chain

en e-commerce.

Wat ALL4PACK van nog meer toegevoegde waarde voorziet, is het

Pack Experts Comité. Daarin werkt de organisatie samen met een

kleine twintig multinationals als Coca-Cola, L’Oréal en Philips.

Sestrières is lovend: “Op die manier weten we precies wat de actuele

sectorontwikkelingen zijn en kunnen we als beurs een toonaangevend

trefpunt vormen op het terrein van verpakken en intralogistiek voor

het EMEA- gebied (Europa, Midden-Oosten en Afrika, red.).”

EIGEN DNA

Wereldwijd vinden er honderden verpakkingsbeurzen plaats en zelfs

in Europa zijn ze niet op de vingers van een hand te tellen. ALL4PACK

behoort tot de grootste verpakkingsbeurzen op het continent en weet

zich tegelijkertijd te onderscheiden. “Wij zijn complementair, anders

dan andere beurzen”, weet Sestrières. “Dat roepen we niet uit ons

zelf, maar bezoekers vertellen dat. Wij hebben echt ons eigen DNA.”

Waar hem dat in zit? “Bij sommige andere beurzen ligt de focus

echt op machines. Op ALL4PACK krijg je het hele packaging-pakket.

Daarnaast vind je in Parijs een onderscheidend randprogramma en

komen er bij ons ook veel ‘topbuyers’ uit Afrika en het Midden-

Oosten.” Dat is nog niet alles. “40 procent van onze bezoekers komt

op geen enkele andere beurs. Wil je hen ontmoeten dan móet je

gewoon op ALL4PACK zijn. Daarbij is de return on investment van

beursdeelname goed. Van de 100.000 bezoekers komt bijna 80 pro-

cent met een investeringsproject. Het is niet voor niets dat exposanten

zo tevreden zijn.”

NEDERLAND OP PLAATS ZES

Vanuit Nederland reizen er ook meer en meer mensen af naar de Parijse beurs. Op een

lijst met aantallen buitenlandse bezoekers en exposanten neemt ons land zelfs een zesde

plaats in. Wilt u zelf meer weten over de mogelijkheden op ALL4PACK? Neem dan contact

op met Promosalons. Die organisatie kan u adviseren over bezoek en deelname aan de

Franse verpakkingsbeurs. Alle informatie over het evenement zelf is uiteraard te vinden via

de website van de beurs zelf.

Meer informatie:

Promosalons Nederland

Tel. 020-4620020

www.promosalons.nl

en

www.all4pack.com