Previous Page  43 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 43 / 52 Next Page
Page Background

A

D V E R T E N T I E

S

E C O N D

S

K I N

N R

2 2 0 1 5 43

Retailer

Kunert legt een grote focus op de lingeriebranche. “De verbinding tussen linge-

rie en beenmode wordt vaak gelegd. Je moet echter met veel tools en support

aankomen om door te breken in de lingeriemarkt en de retailer over de streep te

trekken. Vaak heeft hij/zij de focus op één sterk beenmodemerk. We zetten dan

ook alle middelen in om de wensen van de retailer te vervullen. Zo investeren

we in de geschikte grootte van meubels/presenters en ondersteunen we de sales

met veel promotionele activiteiten, nieuw geïntroduceerde verpakkingen enzo-

voorts om de juiste uitstraling van Kunert te kunnen realiseren.”

“Naast deze retailgerichte POS-activiteiten geven we ook vele producttrainin-

gen vanuit de showroom 4.04 in Fashion Dôme te Almere of indien gewenst op

locatie. Door deze producttrainingen zijn onze klanten en verkooppersoneel

beter in staat onze producten te verkopen.”

“Niet is er alleen focus voor retail maar uiteraard ook voor E Commerce/Cross

Channel. Alle gegevens met betrekking tot onze producten zoals producties ,

kleuren, maten USP’S en foto’s zijn via een portal te downloaden. Dit alles stelt

de retailer in staat ook onze producten op hun website aan te bieden.”

Al met al een aantrekkelijk aanbod voor de retailer, zo klinkt het. Stefan vult

aan: “Op deze manier hebben we een continue stroom van feedback van de

retailer waardoor we ons kunnen blijven ontwikkelen. We willen graag partner

van de retailer zijn om op die manier de juiste beleving te creëren. Beenmode

in het algemeen is een statisch product en het is een uitdaging om dat met

emotie te verkopen. Als er geen beleving is, is de klant zo weg. Het totaalcon-

cept moet kloppen.”

Voor aanvullende informatie:

Nederland/België:

Kunert Group Netherlands B.V.

Tel. +31 (0)36 5376201

www.kunert.de