A
D V E R T E N T I E
S
E C O N D
S
K I N
N R
2 2 0 1 5 43
Retailer
Kunert legt een grote focus op de lingeriebranche. “De verbinding tussen linge-
rie en beenmode wordt vaak gelegd. Je moet echter met veel tools en support
aankomen om door te breken in de lingeriemarkt en de retailer over de streep te
trekken. Vaak heeft hij/zij de focus op één sterk beenmodemerk. We zetten dan
ook alle middelen in om de wensen van de retailer te vervullen. Zo investeren
we in de geschikte grootte van meubels/presenters en ondersteunen we de sales
met veel promotionele activiteiten, nieuw geïntroduceerde verpakkingen enzo-
voorts om de juiste uitstraling van Kunert te kunnen realiseren.”
“Naast deze retailgerichte POS-activiteiten geven we ook vele producttrainin-
gen vanuit de showroom 4.04 in Fashion Dôme te Almere of indien gewenst op
locatie. Door deze producttrainingen zijn onze klanten en verkooppersoneel
beter in staat onze producten te verkopen.”
“Niet is er alleen focus voor retail maar uiteraard ook voor E Commerce/Cross
Channel. Alle gegevens met betrekking tot onze producten zoals producties ,
kleuren, maten USP’S en foto’s zijn via een portal te downloaden. Dit alles stelt
de retailer in staat ook onze producten op hun website aan te bieden.”
Al met al een aantrekkelijk aanbod voor de retailer, zo klinkt het. Stefan vult
aan: “Op deze manier hebben we een continue stroom van feedback van de
retailer waardoor we ons kunnen blijven ontwikkelen. We willen graag partner
van de retailer zijn om op die manier de juiste beleving te creëren. Beenmode
in het algemeen is een statisch product en het is een uitdaging om dat met
emotie te verkopen. Als er geen beleving is, is de klant zo weg. Het totaalcon-
cept moet kloppen.”
Voor aanvullende informatie:
Nederland/België:
Kunert Group Netherlands B.V.
Tel. +31 (0)36 5376201
www.kunert.de