Previous Page  5 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 5 / 52 Next Page
Page Background

I

N H O U D

S

E C O N D

S

K I N

N R

2 2 0 1 5 5

P 42. Kunert legt focus op klantbeleving Het Duitse Kunert bestaat al meer dan honderd jaar en is een belangrijke speler in de beenmo- debranche. Het bedrijf onderzoekt continu de vraag vanuit de markt. Dit leidt tot innovatieve producten die de wensen van de klant vervullen. De redactie van vaktijdschrift Second Skin spreekt met Sales Director International Stefan Scholten over de verschuiving van productie- naar markt- benadering en de samenwerking die Kunert aan- gaat met retailers. P 46. Volop nieuwe energie bij DKNY Intimates Het kleding- en bodyfashion designer merk DKNY wil de energie en de ‘spirit’ van NewYork weerspiegelen. Denk hierbij aan het internationale aspect van de stad, de eclectische architectuur en het snelle, leuke en echte van deze metro- pool. De nieuwe CEO Caroline Brown wil dit nastreven en zich focussen op de herpositionering van de Intimates-collectie. Echter is zij niet de enige dame die het merk in de schijnwerpers zet. Topmodel Cara Delevigne startte twee jaar geleden een samenwerking met DKNY. Zo was ze het gezicht van de ready-to- wear-collectie en ontwierp ze haar eigen capsule-collectie. Op dit moment is ze het gezicht voor de DKNY Lingerie collectie. Kortom, er is volop beweging rondom het Amerikaanse label, reden genoeg om u bij te praten. P 48. Speciaalzaak in beeld: The Lingerie Store Annette Schilder is al twintig jaar actief in de bodyfashionbranche en heeft in Breda en Roosendaal lingeriespeciaalzaken onder de naam ‘The Lingerie Store’. Het pand in Roosendaal werd na twee verbouwingen verruild voor een groter pand, slechts tientallen meters verderop. Sinds een maand is de nieuwe winkel geopend. Op deze locatie is tevens een bijzondere Amoena shop-in- shop gevestigd en de redactie van vaktijdschrift Second Skin werd uitgenodigd voor de officiële opening hiervan. We spreken Annette over het nieuwe onder- komen, haar ondernemersdrive en de toekomstplannen. 46 48