Previous Page  4 / 120 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 120 Next Page
Page Background

D

E

O

P T I C I E N

N R

4 2 0 1 5

4

I

N H O U D

P. 10 Interview

Optitrade Retailgroep heeft wederom een interessant en verrassend programma samengesteld voor Optitrade & Trends, dat dit jaar plaatsvindt op 14 september in Bussum.

Met het uiterst actuele thema ‘Succesvol ondernemen in een branche vol uitdagingen’ wil Optitrade Retailgroep ondernemers inspireren en motiveren. Wij namen alvast

de proef op de som en vroegen Jan Weber en Pim Föster van Optitrade Retailgroep waar voor hun organisatie de uitdagingen liggen en wat we mogen verwachten op het

jaarlijks terugkerende event.

20

P. 20 Coverstory

Het Brabantse familiebedrijf AVA brillen is al 34 jaar een vertrouwde speler binnen de optiekbranche. Met merken

als Kosby & Son, Vuillet Vega, Renaissance en kinderbrillen merken als New York Yankees, Paprika en Tartine et

Chocolat is AVA brillen uitgegroeid tot een allround optiekbedrijf waar kwaliteit, service en duurzaamheid belang-

rijke kernwaarden zijn. Om dit nog verder uit te bouwen heeft AVA brillen onlangs een online web portaal – www.

digitale-vertegewoordiger.nl – geopend.

P. 30 ZEISS zet de toon met E-learning training ZEISS AcademyVision Care heeft Blended Learning geadopteerd. Blended Learning is gebaseerd op het combineren van de traditionele manier van trainen in combinatie met de mogelijkheden die door de moderne techniek worden geboden. Waaronder E-learning. 30 10 P.53 Twintig jaar Spectacular Eyewear! Spectacular Eyewear bestaat twintig jaar! In 1995 werd Spectacular Eyewear offici- eel bij de Kamer van Koophandel inge- schreven. In het najaar van ditzelfde jaar bezochten Peter Lippens en Hans-Peter van der Mispel de Silmo voor hun eerste inkoop. Inmiddels zijn zij met hun jaren- lange ervaring in de optiek een betrouw- bare leverancier die met onderscheidende collecties en perfecte service de indivi- duele opticiens in Nederland, België, Luxemburg en Duitsland bedienen.