NB T M
A G A Z I N E
N R
2 2 0 1 6 27
gen, ondernemingsplannen, vestigingsplaatsonderzoeken, exploitatiemodel-
len en kostprijsberekeningen, promotie, specifieke ingrediënten, de complete
modulaire inrichting van de bakkerij en de winkel en productpresentatie en
-verpakking. De Bakery Market partners hebben hun producten en diensten
daarop afgestemd. Alle informatie daarover vindt u op
bakerymarket.nl.
Onder Winkelbakkerijen staan op deze zelfde site de verhalen van een aantal
ondernemers die een winkelbakkerij begonnen zijn met tips voor onderne-
mers die overwegen een winkelbakkerij te gaan beginnen.
BAKERY MARKET ONDERNEMERS GROEP
De Bakery Market-projecten blijken stuk voor stuk succesvol te zijn in hun
marktgebied. Er is niet een winkelbakkerij vergelijkbaar met een andere.
Maar er blijkt duidelijk behoefte bij deze groep ondernemers naar een soort
van netwerkgroep, omdat zij tegen vragen en problemen aanlopen die sterk
afwijken van ‘normale’ brood- en banketbakkersbedrijven.
Daarom hebben de Bakery Market partners
opnieuw de handen ineen geslagen en
besloten ook daarin te faciliteren door een
netwerkgroep in het leven te roepen waarin
deelnemers kennis en ervaring kunnen
uitwisselen en elkaar kunnen stimuleren
en ondersteunen. De identiteit van B.O.G.
is innovatief, informatief, open, kritisch en
eerlijk. De oriëntatie van onderwerpen is
breed: merk en beeld, lokale marketing,
promotie, sociale media, organisatie, pro-
duct en proces en bedrijfseconomische
analyse. B.O.G. signaleert trends en ont-
wikkelingen in de foodmarkt en het doel is
deelnemers te laten groeien in ondernemer-
schap.
Meer informatie:
Bakery Market
Tel. +31 (0)413 316800
info@bakerymarket.nl www.bakerymarket.nl