Previous Page  26 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 26 / 44 Next Page
Page Background

NB T M

A G A Z I N E

N R

2 2 0 1 6

26

B

A K K E R I J

-

I N R I C H T I N G

BAKERY MARKET

ONDERNEMERS GROEP

:

NETWERKGROEP VAN ONDERNEMERS

BAKERY MARKET, EEN INITIATIEF VAN DE GEZAMENLIJKE BEKO-BEDRIJVEN, BAKERY INSTITUTE, TENBA BAKKERIJ

ADVIES|TAXATIE|REALISATIE EN VAN STUK INTERIEURONTWERP, BLIJKT NA DE INTRODUCTIE TIJDENS DE BEKO

NAJAARSDAGEN 2014 EEN GROOT SUCCES! DAT ER MEER KOMT KIJKEN BIJ HET GOED ORGANISEREN VAN

EEN WINKELBAKKERIJ DAN ALLEEN HET INRICHTEN ERVAN HEEFT DE PARTNERS ERTOE AANGEZET EEN NIEUWE

‘POOT’ TOE TE VOEGEN: B.O.G. DAT STAAT VOOR BAKERY MARKET ONDERNEMERS GROEP. EEN NETWERK-

GROEP VAN ONDERNEMERS DIE EEN WINKELBAKKERIJ ZIJN BEGONNEN OF OVERWEGEN ERMEE TE STARTEN.

GEEN FORMULE EN GEEN MERK

Bakery Market is een turnkey winkelbakkerij-concept voor bakkers met filia-

len die willen groeien en voor startende ondernemers in het bakkersvak. Met

Bakery Market willen Beko, Bakery Institute, TenBa en Van Stuk het ambacht

versterken door doelgericht te investeren in ondersteuning en advisering bij

het openen van winkelbakkerijen. Winkels waar de klant het hele ambachte-

lijke proces van kneden tot bakken in volle glorie kan aanschouwen. Bakery

Market staat voor authentiek en lekker brood en banket van eerlijke ingredi-

enten, geproduceerd volgens een puur ambachtelijk bakproces, verkocht in

milieuvriendelijke verpakkingen in een ambachtelijke omgeving. Producten

met kwaliteits- structuur- en smaakverschillen. Bakery Market is geen formule

en geen merk. Bakery Market is de werknaam die Beko-bedrijven, Bakery

Institute, TenBa en van Stuk (de Bakery Market-partners) gebruiken voor indi-

viduele winkelbakkerij-projecten, of onderdelen daarvan.

BELEVING EN ONDERSCHEIDEND

Winkels moeten onderscheidend zijn. Dat is altijd al zo geweest. Maar nu

is het meer dan ooit zaak dat bakkers hun ambacht als merk bewaken en

laden naar de consument. Een duidelijke winkel met een strakke focus op de

consument is een must. Waarin bent u goed? Wat maakt u uniek? Waarom

komen consumenten bij u? Waarom zouden consumenten u aanbevelen aan

hun familie en vrienden? Het antwoord hierop is het creëren van beleving.

Beleving zorgt voor emotie en emotie doet verkopen. En juist bakkers kun-

nen heel goed beleving creëren in hun winkel door daar het ambachtelijke

bakproces van begin tot einde te laten zien. Produceren in de winkel wekt

vertrouwen, omdat direct zichtbaar is met welke ingrediënten u werkt en hoe

u dat doet. Door de consument in de winkel te laten zien, ruiken, proeven

en een praatje met hem te maken over uw vak en uw producten, krijgt u een

emotionele band met uw klanten die zal leiden tot loyaliteit. U laat zien dat

u een specialist bent en wordt ‘de lokale smaakheld’.

ONDERSTEUNING EN ADVIES OP MAAT

Ondersteuning en advisering ‘op maat’ staan centraal bij Bakery Market-

projecten. De onderdelen daarvan zijn onder meer vak- en verkoopopleidin-