Previous Page  42 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 42 / 44 Next Page
Page Background

O

N L I N E

M A R K E T I N G

NB T M

A G A Z I N E

N R

4 2 0 1 6

42

VERSWINKELS SAMEN KRACHTIGER

Shopforce zet lokale verswinkels landelijk op de kaart via

het moederportaal

www.versbesteld.nl

en productgroep-

portals als bijvoorbeeld

broodbesteld.nl

en banketbesteld.

nl. Elke verswinkel ontvangt een professionele webshop

voor eigen gebruik. Een bakker die lokaal of regionaal

meer traffic naar zijn online winkel wil realiseren kan zijn

assortiment in de webshops van bijvoorbeeld de slager of

groentespecialist aanbieden. De consument kan bij meer-

dere verswinkels tegelijk bestellen en in één keer betalen,

afhalen of bezorgd krijgen.

Matthijs de Graaf van Shopforce: “Onze missie is een pro-

fessionele e-commerce oplossing toegankelijk en betaal-

baar te maken voor kleine lokale leveranciers, zodat

ook zij een goede online service kunnen bieden aan de

online consument. Door de opzet van de portalen zorgen

we er in feite voor dat een leverancier met één kraam op

meerdere online markten tegelijk te vinden is. Zo wordt

de kans vergroot dat lokale leveranciers en consumenten

elkaar treffen.”

VOLLEDIGE ONTZORGING

Shopforce ontzorgt de lokale leverancier en levert op basis van een prijslijst een kant-en-klare webshop op. De lokale leverancier heeft er

verder geen omkijken meer naar. Een standaard website behoort tot de mogelijkheden. Ook het beheer verzorgt Shopforce. Matthijs de

Graaf: “Ontzorgen is ons doel, zodat versspecialisten zich als moderne ambachtslieden kunnen blijven focussen op het maken en leveren

van de beste lokale verse producten.”

SPECIFIEKE FOODFUNCTIONALITEIT

De module Food binnen het Shopforce platform kent specifieke functionaliteit om vers eten online aan te bieden, bijvoorbeeld op het

gebied van verpakkingsopties en bereidingstijden per artikel. Hiermee is Shopforce goed uitgerust om bedrijven uit de foodsector te onder-

steunen die in willen spelen op het online bestellen van eten.

INTERNATIONALISATIE

Shopforce wil internationaal een belangrijke speler worden. De architectuur van het platform is generiek en gericht op internationale uitrol

om (groepen) lokale leveranciers via webshops, shop-in-shops en portals te ontzorgen. De doelgroep blijft dus niet beperkt tot verswinkels

en Nederland.

Meer informatie:

www.shopforce.nl

ZET VERSWINKELS

ONLINE OP DE KAART

SHOPFORCE, STARTUP EN AANBIEDER VAN LOCAL E-COMMERCE SOFTWARE, GROEIT SNEL IN DE

MARKT VAN ONLINE ETEN BESTELLEN. IN KORTE TIJD HEBBEN VIERHONDERD AMBACHTELIJKE BAKKERS,

SLAGERS, VISWINKELS EN ANDERE VERSSPECIAALZAKEN ZICH AANGEMELD. DIT AANTAL GROEIT MET

GEMIDDELD DERTIG PER MAAND.

S

HOPFORCE