Displays altijdmee over demanierwaarop de producten in de display op de
‘A PASSION FOR PACKAGING’ IS DE PAY-OFF VAN INTRAPEC. DEZE PASSIEWORDT DIRECT MEER DAN DUIDELIJK ALS JE MET DIRECTEUR
PAUL DE LANGE PRAATOVER ZIJN BEDRIJF, PERSONEEL, VERPAKKINGEN EN DE RECENT BETROKKEN INSPIRERENDENIEUWE LOCATIE IN HET
GELDERSE SPANKEREN. INTRAPEC IS SINDS 1983 SPECIALIST IN HETONTWERPEN EN VERVAARDIGEN VAN KLANTSPECIFIEKE VERPAKKINGEN
EN DISPLAYS VANGOLFKARTON. DE LANGE IS DUIDELIJKOVER ZAKEN DIE HIJ BELANGRIJK VINDT ZOALS KLANTGERICHTHEID, INVENTIVITEIT,
MILIEUBEWUSTZIJN EN HET UITSTRALEN VAN DYNAMIEK ALS BEDRIJF NAAR DE BUITENWERELD. MET EEN ONBEGRENSD ENTHOUSIASME
BEANTWOORDDEDE TROTSEDIRECTEURONZE VRAGEN.
TOTWELKE PRODUCTEN LEIDT JULLIE PASSIEVOOR
G ?
INTRAPEC GROEP
PASSIE VOOR
VERPAKKINGEN
EN
DISPLAYS
VANGOLFKARTON
Intrapec-directeur Paul de Lange
N
IEUWS
NIEUWE VOORSCHRIFTENOPHETGEBIED VAN
SERIALISATIE EN TRACEERBAARHEID ZORGEN
VOOR VEEL VRAGEN ÉNUITDAGINGEN IN DE
WERELDWIJDEGEZONDHEIDSZORG. VIDEOJET
TECHNOLOGIESWIL FABRIKANTEN VAN
FARMACEUTISCHE ENMEDISCHEAPPARATUUR
HELPENOM TEGAANMETDIE RICHTLIJNEN
INDE STRIJD TEGENNAMAAKMEDICIJNEN.
VANDAARDATDEWERELDLEIDER INCODEER-
ENMARKEEROPLOSSINGEN DE PHARMAHUB
WEBPORTAL INTRODUCEERT.
De komendedrie jaar zijn voor veel fabrikanten inde gezondheidszorg enormbelangrijk inde
zoektocht naar de juiste codeer- enmarkeeroplossingen die gevraagdworden door de nieuwe
wettelijke richtlijnen.Zekeromdat regels endeadlinesophet gebied van serialisatie en traceer-
baarheid per land lijken te verschillen.Met de nieuwe PharmaHubWebportal (www.videojet.
nl/Pharma)wilVideojet fabrikanten van farmaceutische enmedische apparaten een informa-
tiebron bieden die helpt bij het voldoen aan de veranderende codeer- en etiketteervereisten.
WEBPORTAL
IN STRIJD
TEGEN
NAMAAKMEDICIJN
W i j k o m e n g r a a g m e t u i n c o n t a c t . . .
Studio Intensive is hét vaste en betrouwbare communicatie bureau
van GPmedia – uitgever van Pakkracht. Studio Intensive staat voor
INdrukwekkende publicaties, INtense creativiteit en INventieve
communicatiemiddelen, zowel online als offline en B2B als B2C.
In alle producties van Studio Intensive zit een aantal ingrediënten
verwerkt, waarvan de belangrijkste oog voor detail, een neus voor
vakkundigheid en oor voor de wensen van de klant zijn. De doelgroep
en de boodschap vormen altijd de insteek: wat moet worden
overgebracht en wie krijgt het onder ogen? Alleen zo ontstaan media
die doel treffen. In de roos.
Kijk eens op de website en ontdek de mogelijkheden. Graag tot snel,
want inderdaad wij komen graag met u in contact!
www.studio-intensive.com