Previous Page  20 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 20 / 44 Next Page
Page Background

P

a k k r a c h t

n r

5 2 0 1 6

20

K

o r t

N

i e u w s

BEKO VERPAKKINGEN

SPEELT

IN OP DE

FEESTDAGEN

Het gaat om Chalk-doosjes waarmee de ambachtelijke bakker zich kan onder-

scheiden. Daarop is, na het vullen met bonbons of koekjes, een persoonlijke

boodschap aan te brengen door middel van de bijgeleverde stift. “Bakkers kunnen

ermee inspelen op elke gelegenheid, van landelijke feestdag tot plaatselijke hap-

pening”, weet Beko’s Ronald Pijl. “Ze krijgen er zeer enthousiaste reacties op. De

Chalk-doosjes worden zelfs gebruikt als relatiegeschenk. Een origineel idee voor de

naderende feestmaanden.”

Verdere inspiratie voor feestdagverpakkingen biedt Beko in de najaarsbrochure.

“Daarin staat alles wat u zich maar kunt wensen”, laat het in verpakkingen voor de

ambachtelijke brood- en banketbakkerij gespecialiseerde bedrijf weten. “Van de

mooiste sinterklaas- en kerstdessins, luxe schotels en unieke chocoladeverpakkin-

gen tot en met feestelijke oud en nieuw-knallers.”

Beko Verpakkingen heeft ook onder meer zijn speculaas- en oliebolzak in een

nieuw jasje gestoken.

Meer informatie:

Beko Verpakkingen B.V.

Tel. 024-3786644

www.beko-verpakkingen.nl

DE NAZOMER DUURDE LANG, MAAR IS DEFINITIEF TEN EINDE. MET DE WINTER STAAN INMIDDELS OOK

DE FEESTDAGEN VOOR DE DEUR. BEKO VERPAKKINGEN HAAKTE DAAR OP IN MET DE PRESENTATIE VAN

ZIJN NAJAARSBROCHURE ÉN NIEUWE DOOSJES.

GLASVERPAKKINGSINDUSTRIE

STAAT VOOR

UITDAGINGEN

Het veranderende landschap in de biersector én de toenemende concurrentie

van andere materialen worden door de Rabobank als grootste uitdagingen

voor de glasverpakkingsindustrie gezien. In het rapport noemde de bank

onder meer innovatie en de keuze voor een meer aangepaste productmix als

mogelijkheden om met die uitdagingen om te gaan.

“Gerichte inspanningen voor het verhogen van de flexibiliteit en innovatie

beschouwen als een voortdurend proces zijn bepalend”, liet Rabobank Global

F&A Supply Chains Strategist Susan Hansen in een verklaring eten. Ze zag dat

DE EUROPESE GLASVERPAKKINGSINDUSTRIE VOOR VOEDING

EN DRANKEN IS IN VERGELIJKING MET ANDERE SECTOREN VAN

VERPAKKINGSMATERIALEN EEN STABIELE MARKT, MEENT DE

RABOBANK. TOCH IS DAT GEEN REDEN OM ACHTEROVER TE

LEUNEN. DE BANK CONCLUDEERDE IN EEN ONDERZOEK DAT

DE GLASVERPAKKINGSINDUSTRIE MET EEN GROEIEND AANTAL

UITDAGINGEN WORDT GECONFRONTEERD.

glas traditioneel veel gekozen wordt voor het verpakken van specifieke pro-

ducten als bier, sterke drank, wijn en olijfolie. “Maar desondanks is er geen

garantie dat dat in de toekomst niet zal veranderen.”

Het onderzoek is in te zien via

https://research.rabobank.com/far/en/sectors/

fa-supply-chains/flexible-glass-packaging.html